Espen Hagen Skrevet April 5, 2017 Skrevet April 5, 2017 Da er det drÞye to mÄneder siden jeg var Ä henta bilen min pÄ Bmw! Det er en 2017modell f31 320d xdrive. Sannsynligvis ikke ofte jeg kommer til Ä bygge min egen bil..  Ekstrautstyr Intelligent emergency call Harman Kardon Surround Sound system Multifunksjon instrument displayay Navigasjonssystem Professional Traffic Information DAB+ radio Bluetooth Professional ConnectedDrive Services EksteriÞrdesign Lyktespylersystem Takreling matt sort BMW Individual high-gloss Shadow Line Bortfall av modellbetegnelse Sikt & Belysning Lys-og regnsensor (Ink kjÞrelysautomatikk Lyktespylersystem Aut. avblendbart sladrespeil Lyspakke Fjernlysassistent Adaptive LED frontlykter LED tÄkelys Automatisk avblendbart sidespeil fÞrerside Chassi & Drivlinje Automatgir Servotronic InteriÞrdesign Velourmatter Midtarmlene fram (skyvbart) BMW Individual innertaktrekk antrasitt Sportsseter fram Solgardiner for sidedÞrene bak Panoramasoltak i glass Funksjonellt utstyr Laasbare hjulbolter Ekstra 12V-uttak Oppbevaringspakke Comfort Access Panoramasoltak i glass Alarmsystem Kommunikasjon & Underholding Speedometer med kilometertelling Teleservices Komfort Setevarme fram Klimaautomatikk M Sportsratt i skinn Sportsseter fram Rattvarme FÞrerassistanse Parkeringssensorer (PDC) bak Ryggekamera Active cruise control med Stop&Go Lane Change Warning Runflat dekkDekktrykkindikator  PakkerM Sportspakke Skinn 'Dakota'Saddle Brown/ accent Brown black Alpinhvit LMfelg Mstjerneeke 403 19" InteriÞrlist Aluminium med dekorkanter Pearl Chrome M Sportsratt i skinn BMW Individual high-gloss Shadow Line LED t}kelys BMW Individual innertaktrekk antrasitt Sportsseter fram Model M Sport Pakker & Alternativer Klimaautomatikk Lyspakke Oppbevaringspakke Parkeringssensorer (PDC) bak Active cruise control med Stop&Go Loungepakke Harman Kardon Surround Sound system Comfort Access Solgardiner for sidedÞrene bak Panoramasoltak i glass  Planer: H&r coilovers - Bestillt M performance diffuser - Montert M Performance leppe - Bestillt Style 132 felger - 9/10x19" - disse skal lakkeres i mÞrkere grÄ. Sote ruter fra b-a   tobiasw, Gorg, ahj og 3 andre reagerte pÄ dette 6
Gabz Skrevet April 6, 2017 Skrevet April 6, 2017 Gratulerer med veldig pen bil! Fin fargekombo ogsĂ„ Style 132 blir utrolig fete pĂ„ denne.Â
papertiger Skrevet April 6, 2017 Skrevet April 6, 2017 Gratulerer med svĂŠrt fin bil! Likte veldig godt fargekombinasjonen. Litt mer gummi pĂ„ Style 132 felgene sĂ„ er det helt riktig er dekkdimensjonen for E9x?Â
Espen Hagen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Skrevet April 6, 2017 4 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med svĂŠrt fin bil! Likte veldig godt fargekombinasjonen. Litt mer gummi pĂ„ Style 132 felgene sĂ„ er det helt riktig er dekkdimensjonen for E9x? Takk  helt enig! Ja dette er 225/35 pĂ„ 10", sĂ„ er litt i overkant satt tidligere pĂ„ e91.Â
Espen Hagen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Skrevet April 6, 2017 6 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med veldig pen bil! Fin fargekombo ogsÄ Style 132 blir utrolig fete pÄ denne. Takk
Gorg Skrevet April 6, 2017 Skrevet April 6, 2017 Grattis med meget fin f31! Blir meget kledelig med de felgene, tror ikke jeg har sett de pÄ en f3x fÞr Og velkommen til forumet, skal fÞlge med pÄ denne trÄden!
Espen Hagen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Skrevet April 6, 2017 13 minutter siden, Gorg skrev: Grattis med meget fin f31! Blir meget kledelig med de felgene, tror ikke jeg har sett de pĂ„ en f3x fĂžr Og velkommen til forumet, skal fĂžlge med pĂ„ denne trĂ„den! Takk for det, nei det har ikke jeg heller  Â
Espen Hagen Skrevet April 14, 2017 Forfatter Skrevet April 14, 2017 (endret) Bridgestone runflat dekk: 225/40 og 255/35.  Endret April 14, 2017 av Espen Hagen fupsaker og S. Gunstad reagerte pÄ dette 2
E.H.D Skrevet April 14, 2017 Skrevet April 14, 2017 Stilig, blir spennende Ä se de pÄ bilen. Espen Hagen reagerte pÄ dette 1
Espen Hagen Skrevet April 18, 2017 Forfatter Skrevet April 18, 2017 (endret) Klarer nesten ikke vente pÄ senkesettet nÄ!! hva syntes dere om fargen pÄ felga? Endret April 18, 2017 av Espen Hagen tobiasw, Fahad, Even Pladsen og 2 andre reagerte pÄ dette 5
E.H.D Skrevet April 18, 2017 Skrevet April 18, 2017 Ble bra med den fargen pÄ felgene, og ja, den sÄ kriminelt hÞy ut pÄ de bildene. Espen Hagen reagerte pÄ dette 1
Even Pladsen Skrevet April 18, 2017 Skrevet April 18, 2017 Ble bra dette Espen!đđ»đ Espen Hagen reagerte pĂ„ dette 1
StigJ Skrevet April 19, 2017 Skrevet April 19, 2017 Kul bil, kul farge pÄ felgene men ukul hÞyde Kommer til Ä bli tÞft det der Espen Hagen reagerte pÄ dette 1
Knut O E61 Skrevet April 19, 2017 Skrevet April 19, 2017 Nydelig bil. Hvite biler er tÞft med sorte detaljer. Likte ogsÄ det brune interiÞret. Felgene sitter fint. Har du spacere? NÄr det gjelder hÞyden sÄ synes jeg faktisk at den er helt fin. Den blir nok penere med moderat senk, men tenk ogsÄ at den skal brukes. Det mÄ vÊre "lov" Ä ha bilen slik ogsÄ. Jeg kjÞrer ogsÄ 19 toms hjul pÄ standard understell pÄ min nye F31. Vi hadde M-Sport understell pÄ forrige bil, men det var faktisk ikke aktuelt for oss denne gangen. Fruen ville ha SUV og dette ble et kompromiss. NÄr andre kjÞrer rundt med biler som ser ut til Ä vÊre beslektet med en traktor eller en varebil sÄ er jeg veldig fornÞyd med at min "bare" er noen millimeter for hÞy. Jeg mener ogsÄ at standard fjÊringen du har nÄ er den billigste, beste og mest komfortable blant alternativer av senk eller SUV. Espen Hagen og fupsaker reagerte pÄ dette 2
Espen Hagen Skrevet April 19, 2017 Forfatter Skrevet April 19, 2017 Takk alle!  Felgene sitter meget fint, trengte 5mm spacer forran for Ă„ fĂ„ klaring til fjĂŠrbenet, skal se hvordan den blir med senk, mulig jeg mĂ„ opp pĂ„ 10mm spacer for Ă„ fĂ„ hjula forran litt lengre ut, vis ikke blir de sittendes veldig langt inn.. Ja er enig med deg i det du sier, hadde det ikke ikke vĂŠrt xdrive sĂ„ hadde jeg heller ikke senka, da den er lavere:)Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ