TommyNgu Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 (endret) Hei! Da var det min tur til å skaffe meg en "ny" bil! Denne gangen landet jeg på en BMW E61 525dA LCI! Har hatt lyst på en "ny" bil i en lang periode, men sikkert som mange andre her inne. Jeg er veldig pirkete når det kommet til bil, men nå har jeg funnet bilen som falt i smak! Jeg vurderte å handle en F11 lenge, men jeg landet på E61 fordi jeg syns denne serien har et mer særegent utseende, så falt tilbake på E61. Har gått fra en BMW E39 520i - 00, så dette blir et stort steg for min del! Har en del planer for bilen fremover, så får se hva plånboken og tiden strekker til! Her kommer litt basic info og planer fremover! Vehicle information VIN WBAPX51040CU00676 Type code PX51 Type 525D UL (EUR) E series E61 (MUE) Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M57/T2 Displacement 3.00 Power 145 Drive HECK Transmission AUT Colour SPACEGRAU METALLIC (A52) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod.date 2007-03-21 S1CB ACEA / CO2 scope S2NP BMW alloy wheel, M double spoke 135 S5AC High-beam assistant S5AD Lane departure warning S5DF Active cruise control+stopgo function S6FL USB/audio interface S8S8 Country-specific navigation control S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S9AA Outer skin protection S205 Automatic transmission S217 Active steering S235 Towing hitch, detachable S300 Emergency spare wheel S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access P337 M Sports package S339 Shadow-Line S386 Roof railing S402 Panorama glass roof S417 Roller sun visor, rear door S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S439 Interior trim finishers S442 Drink holder S456 Comfort seat with memory S464 Ski bag S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S611 BMW Night Vision S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S677 HiFi system Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S775 Headlining anthracite S842 Cold-climate version S850 Additional Export tank filling S853 Language version, English S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S885 Operating instructions, Swedish Retrofit planer fremover S2TB Sport automatic transmission S248 Heated steering wheel S316 Automatic tailgate operation S319 Intergrated garagedoor opener S323 Soft close automatic systems for doors S358 Climate comfort windscreen S4AT High-gloss black interior trim S4M5 Individual merino leather-covered dashboard S760 Individual high gloss Ikke org. planer Nye hjul (305 dekk bak er målet) (under progress) Spacer og vals H&R senkefjærer 35mm (check) Front leppe (check) Leppe på sideskjørt Dobbel eksos (Samme som 535) Svart diffuser M5 Bremser M5 speil Trekke om ratt Svarte N merker Fjerne DPF og EGR Optimerer bil M Performance høyglans grill (check) Fjerne takrails CIC interface DAB+ integrert Ryggekamera med ryggelinjer Ekstra fjern og ryggelyst, skjult LED i alle lys Oppgradere anlegget Slik så bilen ut når jeg hentet den Endret Mai 2, 2017 av TommyNgu fupsaker, ErikTveit, Runey og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Gratulerer med pen bil! Fine planer også, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Gratulerer med flott e61 .:). Med rett stell her så har du bil leeenge. Bilene er hvertfall deilige å kjøre og gir deg masse kjøreglede. Etter selv 1,5 år er jeg knallfornøyd med min og håper du blir det samme :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Serr ut som en flott bil ja fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 Gratulerer med fin bil med fin fargekombo Spennende planer. Ville prioritert CIC, da det oppleves så mye mer moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 Flott bil, med flott utstyrsliste. Blir spennende å se hvordan denne ender opp, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 Gratulerer med fin bil, spennende å følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Hey igjen! På tide med en liten oppdatering! Har ikke rukket å gjøre så mye enda, og flytter til Rogaland frem til sommeren pga. jobben, så blir lite tid å skru på dessverre, men det skal ikke stoppe meg! Det jeg har gjort frem til nå er å montere senk (H&R 35mm - fjærer foran og brukte BMW ISTA for å senke baken), leppe foran, M performance grill (høyglans) og noen andre felger! Hadde egentlig lyst på matt graphite farge, men fikk disse for en god penge, så måtte bare slå til! Fant også ut at begge demperne mine foran var ferdig under påmonteringen av senken, så blir bestilt nye dempere foran også! Men får kjøre med dette i mellomtiden frem til jeg får de nye demperne mine... Tenker det blir Bilstein B8 Har også fått en kamerat til å redigere et raskt bile på eksosen hvordan det blir eventuelt, så legger ved et bilde av det også! Spesifikasjoner på felger og dekk Rohana RC7 Machine Silver Foran 9x20" ET20 / 235/35-20 Bak 10x20" ET25 / 275/35-20 PS: Subber ikke det hele tatt for dere som lurer Endret Mai 2, 2017 av TommyNgu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Takker for støtten fra alle sammen! On 24.4.2017 at 11.35, tobiasw skrev: Gratulerer med fin bil med fin fargekombo Spennende planer. Ville prioritert CIC, da det oppleves så mye mer moderne. Det var i utgangspunktet planen, men det er også en av de dyreste og kompliserte planene også... Så får se hva lommeboken og tiden strekker til, men er enig i det du sier! CICen ser mye mer moderne ut en CCC...! Endret Mai 2, 2017 av TommyNgu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Hvor i Rogaland havner du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 11 timer siden, awt skrev: Hvor i Rogaland havner du? Sandnes/Ålgård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå