liffi Skrevet Juni 16 Forfatter Skrevet Juni 16 Ja greit og få det så fint man kan først. Men lakken her er helt ferdig, mye skavanker, matte flekker mm men ser da fin ut på avstand og bilen er fult kjørbar. blir lakkering iløpet av et par år er planen når bakplata skal taes samt bytte ut takluka som er rusten å taket! ja Azev satt som et skudd 👌🏻 kommer på et par deler til snart så blir den litt mer 2000 tallet stylet
liffi Skrevet Juni 23 Forfatter Skrevet Juni 23 Prøvemontert Gs sin Mtech spoiler. Blir sikkert grei med litt lakk 👍🏻 hadde også en siste tur innom Svv på Torsdag må vare vente på noe bekreftelse / tapsmelding på vognkort del 1 da det manglet men håper på hente skilt ila uka KMT, Patryck, danskiii og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet Torsdag kl. 16:54 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 16:54 Jada endelig skilt på konebilen. Fikk også hilst på en gamel kjenning.. fikk å henta 745’n fra eu.. liten plukk liste men er håp, men den fjusker under 3000 men får feil på disse akulatorene. Går som en kule over 3000 👍🏻 legges på finn over helgen as is IMG_6228.mov Greit med plass i den nye arbeidsbilen når det skal jobbes båt 🏴☠️🥶 danskiii, Ampera og sveigis reagerte på dette 3
RF91 Skrevet Torsdag kl. 19:54 Skrevet Torsdag kl. 19:54 (endret) Får konemor køyra E30'en sin óg, eller e da kun han far og båten hans so får vera involvert? 😄 Fint vér i Mexico, forresten 😎 Endret Torsdag kl. 19:54 av RF91 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Fredag kl. 09:55 Forfatter Skrevet Fredag kl. 09:55 Neida, konemor kjører hu men jeg tar den jo på lufting jeg å. Grommere å kjøre gammal bmw med ruta nede en B5 med fungerende ac . Alltid bra vær i mexico
sveigis Skrevet Fredag kl. 11:31 Skrevet Fredag kl. 11:31 18 timer siden, liffi skrev: Jada endelig skilt på konebilen. Fikk også hilst på en gamel kjenning.. fikk å henta 745’n fra eu.. liten plukk liste men er håp, men den fjusker under 3000 men får feil på disse akulatorene. Går som en kule over 3000 👍🏻 legges på finn over helgen as is IMG_6228.mov 52.74 MB · 4 downloads Greit med plass i den nye arbeidsbilen når det skal jobbes båt 🏴☠️🥶 Elsker retro og bruken der 😊😊 Elsker og e65 unntatt feillampene du har i midten ,lukter det Dynamic drive failure her tro? Er vel standard feil på disse med kuken sentral i innerskjerm eller lekkende stabstag. Uansett så har jeg et mål i år ,JEG skal bort en lørdag nå i sensommer på besøk til deg. liffi reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Fredag kl. 12:43 Skrevet Fredag kl. 12:43 1 time siden, sveigis skrev: Elsker retro og bruken der 😊😊 Elsker og e65 unntatt feillampene du har i midten ,lukter det Dynamic drive failure her tro? Er vel standard feil på disse med kuken sentral i innerskjerm eller lekkende stabstag. Uansett så har jeg et mål i år ,JEG skal bort en lørdag nå i sensommer på besøk til deg. Kuken sentral i innerskjermen e kun på laurdagane, Jan *badum-tss* sveigis og liffi reagerte på dette 2
liffi Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden @sveigis det var knekt fjær på bilen så ikke kalibrert etter bytte tenker å håper jeg.. ja du får ta deg en tur. Hyggelig det! sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå