Fahad Skrevet April 11, 2018 Forfatter Share Skrevet April 11, 2018 (endret) 7 timer siden, macrorain skrev: Fett! Opptaket vrenger litt underveis tror jeg? Men høres kult ut. Kunne vært artig å høre på ren tomgang også. Ja jeg fikk ikke mobilen til å stå stødig. Skal filme den på tomgang og kald start neste gang. Vanskelig å få frem lyden med mobil, høres høyere ut i virkeligheten Endret April 11, 2018 av Fahad Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet April 12, 2018 Share Skrevet April 12, 2018 Begynner å bli rimelig perfekt den bilen din nå Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 30 minutter siden, Patteyh skrev: Begynner å bli rimelig perfekt den bilen din nå Takk for det 🙂 Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 12, 2018 Share Skrevet April 12, 2018 @Fahad lyden var virkelig 👌 Du har ikke merka noe forskjell på effekt? Ser noen hevder det er en fin effektøkning (med tanke på at det kun er eksosmod). Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 1 time siden, ///M-ini95 skrev: @Fahad lyden var virkelig 👌 Du har ikke merka noe forskjell på effekt? Ser noen hevder det er en fin effektøkning (med tanke på at det kun er eksosmod). Takk for det 😊 Jeg merker faktisk at den har fått en liten effektøkning. Luftfiltere gir også en liten økning, men det er ikke snakk om så veldig mye. Fikk satt på endestussene som jeg hadde på før. iPE stussene ble for mørke Walkabout og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 12, 2018 Share Skrevet April 12, 2018 24 minutter siden, Fahad skrev: Takk for det 😊 Jeg merker faktisk at den har fått en liten effektøkning. Luftfiltere gir også en liten økning, men det er ikke snakk om så veldig mye. Fikk satt på endestussene som jeg hadde på før. iPE stussene ble for mørke Så bra ut! Var vel ikke slik at du hadde mangel på effekt, men alle monner drar Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 Video av BMS injen intake 20180408_141037.mp4 BimmerFan! og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 Leser hvertfall i noen eldre tråder at noen har litt ustabil tomgang / kaldstart med slike filtere. Ikke merket noe til det? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2018 Forfatter Share Skrevet April 13, 2018 1 time siden, macrorain skrev: Leser hvertfall i noen eldre tråder at noen har litt ustabil tomgang / kaldstart med slike filtere. Ikke merket noe til det? Leste om det jeg også på bimmerpost, men har ikke lagt merke til det på min. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 2 timer siden, macrorain skrev: Leser hvertfall i noen eldre tråder at noen har litt ustabil tomgang / kaldstart med slike filtere. Ikke merket noe til det? Da må jeg stille spørsmålet hvorfor det skjer med slike filtere, høres mer som det er noe annet galt enn filterne. Høres mer ut som dårlige tennplugger eller coiler. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 (endret) 22 minutter siden, ahj skrev: Da må jeg stille spørsmålet hvorfor det skjer med slike filtere, høres mer som det er noe annet galt enn filterne. Høres mer ut som dårlige tennplugger eller coiler. Nei, det er nok potensielt koblet til filterne, og noen får også check engine light, f.eks har noen fått en som betydde "airflow too high" eller noe fra MAFen. Av forskjellige årsaker kan MAFen ende med å gi feil data (turbulens i røret, uheldig/forskjellig lengde/dim eller konstruksjon på røret sammenlignet med standard, osvosv, man kan ha klart å ikke montere det helt riktig så det trekker falsk luft, MAFen kan ha blitt møkkete under installasjon, etc.. Masse tråder om dette, men virker som de fleste er noe eldre http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=967499http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=39968https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1163339 EDIT: Fahad, du får si fra om du tenker dette kanskje burde vært trukket ut i egen tråd og ikke fylle opp din Endret April 13, 2018 av macrorain ahj og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 14, 2018 Forfatter Share Skrevet April 14, 2018 Da har jeg lagt inn bestilling på catless downpipes 🤨 Mer vil ha mer... lagunilla og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 14, 2018 Share Skrevet April 14, 2018 51 minutter siden, Fahad skrev: Da har jeg lagt inn bestilling på catless downpipes 🤨 Mer vil ha mer... Gikk du for bra kvalitet eller den billigeste? Noen har elendig passform på turbosiden. Jeg monterte BMS på en kompis sin M3, perfekt passform. Bestilt en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 14, 2018 Forfatter Share Skrevet April 14, 2018 (endret) 11 minutter siden, lagunilla skrev: Gikk du for bra kvalitet eller den billigeste? Noen har elendig passform på turbosiden. Jeg monterte BMS på en kompis sin M3, perfekt passform. Bestilt en selv. Bestilte VRFS. Har fått veldig mye skryt på bimmerpost. Den skal ha veldig god passform. Endret April 14, 2018 av Fahad lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 15 timer siden, Fahad skrev: Bestilte VRFS. Har fått veldig mye skryt på bimmerpost. Den skal ha veldig god passform. Hva er planen på EU-kontroll da? Bytte tilbake midlertidig? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå