Frode D Skrevet Desember 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2017 12 timer siden, papertiger skrev: Der! Akkurat der 😍 Sitter fint i kjørehøyde også 8 timer siden, Kenny_ skrev: Har kjent han i snart 20 år så er innom der i ny og ne å da sett dine biler visst de har stått ute. Aaah. Du får hilse på hvis du ser meg en gang du er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 1 time siden, Frode D skrev: Aaah. Du får hilse på hvis du ser meg en gang du er her. Det skal jeg. Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 Meget fin bil !!! Gratulerer så mye !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2017 17 timer siden, Arnie1981 skrev: Meget fin bil !!! Gratulerer så mye !!! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2017 Igår fikk jeg sentrene tilbake fra Østfold Felgteknikk. Jeg har også kjøpt sorte bolter og nye muttre, samt nye ventiler og TPMS-sensorer. Er meget fornøyd med resultatet. Thundercoil, danskiii, Bendik Kjellevold og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Vakkert😁👌🏼 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Herregud så rått! Blir morro å se den med felgene på 😊 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 21 timer siden, williamwiers skrev: Vakkert😁👌🏼 19 timer siden, Joachim S Hamar skrev: Herregud så rått! Blir morro å se den med felgene på 😊 3mm klaring her - prefekt! Joachim S Hamar, Thundercoil, Fahad og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 Stilrent! As always! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 (endret) Perfekt 😍 Endret Desember 14, 2017 av Joachim S Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 Veldig pent 😎 Tuckingen så betraktelig bedre ut med dette felgsettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 (endret) 3 timer siden, Frode D skrev: 3mm klaring her - prefekt! Endret Desember 14, 2017 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 må ærlig inrømme at felgene har vokst på meg også! xD nå syns jeg faktisk de er knall tøffe xD og det med tucking er jeg heller ikke fan av! men det vokser tydeligvis mer på meg det også, ser og studerer bildene og det er grisegromt! hatten av til deg Frode som gjennomfører noe så tøft på en så grom og ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 3 timer siden, danskiii skrev: Stilrent! As always! Takker. 2 timer siden, Joachim S Hamar skrev: Perfekt 😍 Tusen takk! 2 timer siden, Thundercoil skrev: Veldig pent 😎 Tuckingen så betraktelig bedre ut med dette felgsettet! Enig der altså, de sitter som et skudd! 51 minutter siden, Freakshow skrev: må ærlig inrømme at felgene har vokst på meg også! xD nå syns jeg faktisk de er knall tøffe xD og det med tucking er jeg heller ikke fan av! men det vokser tydeligvis mer på meg det også, ser og studerer bildene og det er grisegromt! hatten av til deg Frode som gjennomfører noe så tøft på en så grom og ny bil! Tucking likte ikke jeg for noen år siden heller, bare så det er sagt. Hadde lyst å prøve noe nytt (for meg) denne gangen. Takk, man lever bare en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 2 timer siden, lagunilla skrev: Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå