Gorg Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Før / etter Marius2002, Designer, 340i_BSM_CR og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Før / etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Før 7 etter Trodde ikke jeg kunne få så bra bilde ut av dette, men ble ganske bra Designer, Saltkjelen og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 Runey og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2017 macrorain, Runey, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 De bildene med bruk av blits og sammensatt av flere ble veldig tøffe. Spennende bildekvalitet/følelse på de! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2017 1 time siden, macrorain skrev: De bildene med bruk av blits og sammensatt av flere ble veldig tøffe. Spennende bildekvalitet/følelse på de! Takk! Skal prøve meg mer på det, men er mye mer tidkrevende! Trenger helst en assistent, og tar gjerne noen timer i etterarbeidet 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2017 6 timer siden, Gorg skrev: Før bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2017 Dette er igjen 340i'en fra California som jeg har redigert Utgangspunktet Her er en versjon som jeg assosierer med "faded" uttrykk. Noe jeg liker svært godt for tida Versjon 2 Versjon 3 fupsaker og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 On 19.6.2017 at 20.32, Gorg skrev: Før / etter satan du e flink med bilda! veit du ka de felgan der heite? meget lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2017 43 minutter siden, Freakshow skrev: satan du e flink med bilda! veit du ka de felgan der heite? meget lekre! Takker Det er ihvertfall Rotiform. Kan høre med han, liker de godt jeg også! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2017 Før over og etter under Var ganske bra utgangspunkt, men siden du likte felgene så godt @Freakshow BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 de er grise lekre! var å sjekka på hjemmesiden te rotiform de selger ikke de lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2017 15 timer siden, Freakshow skrev: de er grise lekre! var å sjekka på hjemmesiden te rotiform de selger ikke de lengre Kjedelig det da.. Kunne godt tenkt meg slike selv, hypotetisk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2017 Enda ei redigering av den flotte 340i'en! macrorain, BimmerFan!, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå