Gorg Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 Tatt idag mine første bilbilder i fart, også kalt rolling shots. Jørgen Lie, Designer, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2017 Før Etter tobiasw, Designer, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Har du lyst til å si litt om hva du justerte da du redigerte bildene, eller blir det kompisert? Noe man absolutt ikke skal røre? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2017 5 timer siden, Eselfjes skrev: Har du lyst til å si litt om hva du justerte da du redigerte bildene, eller blir det kompisert? Noe man absolutt ikke skal røre? Det er ganske mye, litt for mye for å ta det i en kommentar Men jeg kan jo filme hele sekvensen og spole det opp når jeg tar neste av de der. Tar fort lang tid. Først åpner jeg det i lightroom, redigerer farger, lys osv deretter åpner jeg bildet i photoshop. Fjernet i dette tilfellet lyktestolpen, forsåvidt fornøyd med den jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Synes det ble skikkelig rått! Men ser ut som Flickr senker kvaliteten når bildet vises på forumet. Jeg klikket på bildet, og på Flickr er kvaliteten god. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 13 timer siden, Eselfjes skrev: Synes det ble skikkelig rått! Men ser ut som Flickr senker kvaliteten når bildet vises på forumet. Jeg klikket på bildet, og på Flickr er kvaliteten god. Takk Stortsett alt på forumet blir komprimert, men det blir fryktelig komprimert om du laster det opp på forumet. wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Designer og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Designer og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2017 Før og etter bilde Video av redigeringen Designer og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Dobbel polarisering Designer, Daniel., Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 Denne bør klikkes på, for å se i stort format! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 Før Etter Dette består av to bilder med polafilter Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 28, 2017 Share Skrevet Juli 28, 2017 Fart på bil under opptak? ...og kamerainnstillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 6 minutter siden, tambur4 skrev: Fart på bil under opptak? ...og kamerainnstillinger? Ca 60-70 Hadde Tv modus, med lukkertid på 1/60 mener jeg. Viktig med en bil med komfortabelt understell når man skal ta sånne bilder, ikke en stancebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 28, 2017 Share Skrevet Juli 28, 2017 Takk for info! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå