Carlsius Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Se her ja, du har kommet langt allerede Hjalp mye med å få skiftet interiør og få satt på frontfangeren. Mangler bare å finne en m-sport bakfanger så er mye gjort utvendig. Veldig enig i planene for bilen. Eneste jeg ville vurderet å lagt til i listen for planer på bilen: Det ville vært facelift baklykter og M-sportsratt, annet enn det så ser det bra ut Til valg av felger til bilen synes jeg alltid Style 261 ser veldig godt ut på en E87 med M-sport. Det samme er med style 216 som er motorsport felgene Ikke de felgene som gir den største WOW faktoren, men synes det gir et cleant look Style 261 Style 216 Enes Yakici og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 13 minutter siden, Carlsius skrev: Se her ja, du har kommet langt allerede Hjalp mye med å få skiftet interiør og få satt på frontfangeren. Mangler bare å finne en m-sport bakfanger så er mye gjort utvendig. Veldig enig i planene for bilen. Eneste jeg ville vurderet å lagt til i listen for planer på bilen: Det ville vært facelift baklykter og M-sportsratt, annet enn det så ser det bra ut Til valg av felger til bilen synes jeg alltid Style 261 ser veldig godt ut på en E87 med M-sport. Det samme er med style 216 som er motorsport felgene Ikke de felgene som gir den største WOW faktoren, men synes det gir et cleant look Style 261 Style 216 Takk for det! Har faktisk sportsratt uten m logo! Bakfangeren er også notert er på utkikk. Og en ting til, takk for at du minte meg på style 261!! Har 1 sett med de felgene i boden min fra gamle 1 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 (endret) Litt mer wow, eller litt mer sporty. Men 261 er også gangbare. Endret Juni 10, 2017 av Basse Lusk Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 2 timer siden, Basse Lusk skrev: Litt mer wow, eller litt mer sporty. Men 261 er også gangbare. Hadde BBS LM rep på min gamle så vill egentlig prøve noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 Da har jeg fått kodet US blinkers Fahad og Evopower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 (endret) Da har jeg funnet fram nye sommerfelgene style 261. Fikk også tatt en vask idag. Legger om til nye sommerdekk imorgen på nye felgene siden det er vinterdekk nå. Endret Juni 12, 2017 av Enes Yakici Marius2002, BjornarHS, ogee1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 (endret) Da har jeg lagt om dekk på style 261 felgene! Ferdig balansert og montert på bil! Syntes det ble mye finere enn bbs felgene! Satt også på 20mm spacere bak. Desverre så har felgene noe små skader men bryr meg lite om de da det er bruksbilen. Deilig med ny balanserte hjul. BBS RS2 Felgene mine skal selges, Så det er bare å skrike ut om noen har lyst på kule orginal bbs felger. Hva synes dere? Endret Juni 13, 2017 av Enes Yakici Knoett, Marius2002, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Ble veldig bra! Helt etter boka! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 1 time siden, Marius2002 skrev: Ble veldig bra! Helt etter boka! Takker og bukker! gøy noen kommenterer også. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Ble veldig, veldig bra liker en clean original look, med snille 5 eikede felger. Det går altfor mange skamsenka bmmwer med kantfelger og dekkstrekk. Midt i blinken dette her 20mm spacer bak og likevel stikker det ikke utforbi hjulbuen....hva er innpresset pp disse felgene? Eller mener du 10mm på hver side? Enes Yakici og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 9 minutter siden, Evopower skrev: Ble veldig, veldig bra liker en clean original look, med snille 5 eikede felger. Det går altfor mange skamsenka bmmwer med kantfelger og dekkstrekk. Midt i blinken dette her 20mm spacer bak og likevel stikker det ikke utforbi hjulbuen....hva er innpresset pp disse felgene? Eller mener du 10mm på hver side? Tusen takk! Ja enig i det faktisk, Har jo E36en som jeg kan fikle med iblant så denne forblir orginal med m look. Neida, Ikke 10 på hver side. 20 mm på hver side. ET 49 Foran, Og 52 bak. Derfor det ser ut som 10 på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Så veldig bra ut! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 23 minutter siden, Fahad skrev: Så veldig bra ut! Mange takk Fahad! Blitt skamrå bilen din også, misunner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 1 time siden, Enes Yakici skrev: Mange takk Fahad! Blitt skamrå bilen din også, misunner deg. Tusen takk for det Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 (endret) Skal også selge et sett med BBS RX om noen er intressert. 8x17 alle sammen ET/ Inpress 38. Boltsirkel 5x120 Dekk dimensjon, 225/45R17 91Y Dekkene er fra uke 1 i 2016. Gode sommerdekk som holder flere sesonger til. Endret Juni 13, 2017 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå