Gabz Skrevet Juni 16, 2017 Skrevet Juni 16, 2017 Noen som vet hvor jeg får tak i nøkkel til slike låsebolter?
awt Skrevet Juni 16, 2017 Skrevet Juni 16, 2017 Ser ut som en original BMW-bolt, så da er vel rett og slett et BMW-verksted det rette stedet.
Marius2002 Skrevet Juni 16, 2017 Skrevet Juni 16, 2017 BMW har. Jeg var innom selv da jeg klarte å kjøre avgårde med adapterer i bolten Da måtte de ha chassisnr. for å se hvilken type det var. Det er en del forskjellige ute der, selv om mange av de ser så og si like ut. Bare at de ikke er det.
awt Skrevet Juni 16, 2017 Skrevet Juni 16, 2017 Det har jeg klart tre ganger @Marius2002 Her har de et sett med alle variantene som de tar med ut, og prøver seg frem til de finner den riktige. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Juni 16, 2017 Skrevet Juni 16, 2017 10 minutter siden, awt skrev: Det har jeg klart tre ganger @Marius2002 Her har de et sett med alle variantene som de tar med ut, og prøver seg frem til de finner den riktige. Haha, godt jeg ikke er alene Jeg vil tro de har det her også, ved tanke på service osv. på kundebiler, men han bak skranken måtte ha chassisnr.. Det hadde vel gått like fort/treigt begge deler, jeg aner ikke Uansett er det ingen tvil om at @Gabz må til BMW ...
Gabz Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Skrevet Juni 16, 2017 Ah, godt å høre Hva blir billigst da; be BMW ta ut boltene og kaste dem, eller å kjøpe nøkkel og gjøre det selv? Skal uansett kjøpe originale standardbolter for å erstatte de fire, da låsebolter er noe dritt. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Juni 16, 2017 Skrevet Juni 16, 2017 4 minutter siden, Gabz skrev: Ah, godt å høre Hva blir billigst da; be BMW ta ut boltene og kaste dem, eller å kjøpe nøkkel og gjøre det selv? Skal uansett kjøpe originale standardbolter for å erstatte de fire, da låsebolter er noe dritt. Vanskelig å si, du kan jo høre med de. Kanskje de skrur ut de 4 gratis mot at du kjøper 4 nye
Gabz Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Skrevet Juni 16, 2017 Kanskje det Får ta en telefon på mandagen. Takk for tips, begge to! Marius2002 reagerte på dette 1
And-reas Skrevet Juni 17, 2017 Skrevet Juni 17, 2017 Sikker på at du ikke ønsker å ha låsebolter? Mener å ha lest en post her om at å løsne på andres hjulbolter er en ny «greie»..
papertiger Skrevet Juni 17, 2017 Skrevet Juni 17, 2017 Du må nok innom BMW @Gabz. Jeg hadde problemer med låseboltene på Minien. For å gjøre en kort historie lang: boltene lot seg ikke løsne pga overtrekking. Mønsteret i både låsebolt og adapter fikk seg en trøkk etter flere forsøk, så jeg kjøpte ny adapter hos Bavaria for å se om det kunne hjelpe. Enda med verkstedbesøk og 1000kr i rekning hos det lokale mekonomenverkstedet, de to siste boltene satt som fy, og de måtte til med avtrekkerbolter tror jeg. For info: Bavaria har et adaptersett der de sjekker type låsebolt opp mot det som står på bilen din, og verifiserer også med skiltnr. På minien var det McGuard-bolter. Hvert mønster har et eget nr som skal ha samme nr som adapteren. Bavaria opplyste om at de nå tar av låseboltene på nye biler før levering til kunde og legger de ved i en pose. Dette fordi de har så mye problemer med de, sannsynligvis fordi folk overtrekker de og ikke smører inn boltene med stoff som forhindrer at de setter seg. De anbefalte meg å kaste de låseboltene så langt vekk jeg klarte. Kjøpe nye 4 bolter hos de. BMWen har jeg heldigvis heller ikke låsebolter på.
Gabz Skrevet Juni 18, 2017 Forfatter Skrevet Juni 18, 2017 Tenkte meg innom BMW, ja. Dyrt blir det nok uansett. De skal ha timesbetaling for å i det hele tatt se på det, og antok 4000kr om de må bores ut..
Gabz Skrevet Juni 18, 2017 Forfatter Skrevet Juni 18, 2017 7 timer siden, And-reas skrev: Sikker på at du ikke ønsker å ha låsebolter? Mener å ha lest en post her om at å løsne på andres hjulbolter er en ny «greie».. Absolutt. Hater låsebolter.
Daniel. Skrevet Juni 18, 2017 Skrevet Juni 18, 2017 7 timer siden, And-reas skrev: Sikker på at du ikke ønsker å ha låsebolter? Mener å ha lest en post her om at å løsne på andres hjulbolter er en ny «greie».. Hjelper lite med én låsebolt per hjul når de 4 andre er løsnet..
Marius2002 Skrevet Juni 18, 2017 Skrevet Juni 18, 2017 52 minutter siden, Gabz skrev: Tenkte meg innom BMW, ja. Dyrt blir det nok uansett. De skal ha timesbetaling for å i det hele tatt se på det, og antok 4000kr om de må bores ut.. 4000,- ???!! Hvis låseboltene er herpet skjønner jeg det kan ta litt tid og de vil ha betalt. Men 4000,- er jo helt på jordet. Da kan du likegreit bore de ut selv om du ikke får løsnet de...
316 Skrevet Juni 18, 2017 Skrevet Juni 18, 2017 38 minutter siden, DanielStance skrev: Hjelper lite med én låsebolt per hjul når de 4 andre er løsnet.. Ikke alle får stjelt hjulene da, hvert fall. Dessuten sitter de jo fast i en bolt i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå