MrBrum Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Viser folk bilen sin hos Statens Vegvesen for å få den godkjent med manuell giring etter ombygging fra automat ? Eller går det bare ubemerket gjennom EU kontroll? I dette tilfelle E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Jeg har en E36 325i som er ombygget fra automat til manuell,den har vært på EU kontroll 2 ganger etter ombygging uten problem.Ingen som har bemerket det heller ikke når den har vært på vanlig verkstedtime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 (endret) mener å huske at noen nevnte at girkasse er en slitedel, derfor så er det fult lovlig å bygge om uten noe stress. Dette er bare noe jeg mener å ha lest, så har derfor ingen kilde å henvise til. Endret Juni 21, 2017 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 møter man rette ræva så får man feil på det faktisk, men jeg har aldri hatt noe problem med det, å jeg kjenner jo flere som har bygd om fra aut til man , å aldri hatt noe pes med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 @DanielStance møtte rette ræva. Viser til tulletråden 13. juni: mcelg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Nei er ikke min Fant det på Facebook mcelg og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå