MrBrum Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Viser folk bilen sin hos Statens Vegvesen for å få den godkjent med manuell giring etter ombygging fra automat ? Eller går det bare ubemerket gjennom EU kontroll? I dette tilfelle E39. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian 325 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Jeg har en E36 325i som er ombygget fra automat til manuell,den har vært på EU kontroll 2 ganger etter ombygging uten problem.Ingen som har bemerket det heller ikke når den har vært på vanlig verkstedtime. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tennbrikket Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 (edited) mener å huske at noen nevnte at girkasse er en slitedel, derfor så er det fult lovlig å bygge om uten noe stress. Dette er bare noe jeg mener å ha lest, så har derfor ingen kilde å henvise til. Edited June 21, 2017 by tennbrikket Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 møter man rette ræva så får man feil på det faktisk, men jeg har aldri hatt noe problem med det, å jeg kjenner jo flere som har bygd om fra aut til man , å aldri hatt noe pes med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @DanielStance møtte rette ræva. Viser til tulletråden 13. juni: mcelg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Nei er ikke min Fant det på Facebook Marius2002 and mcelg 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts