Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde noen merker på bakfangeren, så nå har jeg fått lakkert den opp igjen. Valgte også å få lakkerte panseret samtidig, da det har vært endel steinsprut der som har irritert meg siden jeg kjøpte bilen.

 

Splitterene ble lakkert sort blank i samme slengen (de er ikke montert tilbake enda), slik at de matcher resten av bilen bedre. Fikk også lakkert luftinntakene og de tingene til 1-serie-fangeren blank sort i samme slengen.

 

IMG_4372_zpsa4dd3919.jpg

 

IMG_4373_zps9e85a712.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, som alltid. Du har ikke tilfeldigvis vurdert å lakkere shadowlinen i sort høyglans også? :)

 

Som andreaskarm sier, jeg har dette i utstyrslisten: S760A Hochglanz Shadow-Line. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Jeg har hatt litt problemer med dugg i det ene øyenbrynet, så da spontankjøpte jeg nye lykter. Duggen har forsvunnet (foreløpig), så da la jeg lyktene jeg kjøpte til salgs heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det kunne jeg gjerne hatt, men er igrunn redd for at det blir litt sårbart når de er i bruk. I tillegg ser jeg for meg at det er en liten drittjobb å demontere/montere de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og der begynte høyre blinklys bak også å tulle, kan ikke si at jeg synes BMW har gjort en veldig god jobb her akkurat.

Her er forresten et bilde fra gårsdagens ferjetur, synes bilen ser litt "naken" ut uten splitterene på.

8336D0C7-6484-4678-A940-E1D46D8650DB_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og plutselig var det blitt tre år siden e61-en ble hentet. :)

 

Her er det aller første bildet jeg tok av bilen, utenfor Ikea Furuset(?)

 

IMG_0011_zps74725b2c.jpg

 

Som sagt så tok blinklyset på den andre baklykten kveld også, så ny lykt er (nok en gang) bestilt sammen med bl.a. en litt "sportsligere" girkule. Har irritert meg i noen år over den som er i nå, men har liksom ikke blitt til at jeg har gjort noe med det.

 

I tillegg til det, så er dette på vei i posten for øyeblikket:

 

_57_zps53cb55c2.jpg

 

Dette vil nok bli (nok et) langtidsprosjekt, og jeg håper det lar seg gjøre uten for mye utfordringer. For de som ikke helt ser hva dette er så er dette NBT iDrive, som igjen er arvtageren til CIC som jeg har nå. NBT er den som blir levert i dagens biler.

 

Ellers så ble jeg litt nyskjerrig på hva som var problemet med den forrige ødelagte baklykten min, så for de som lurer på hvordan en slik ser ut etter å ha blitt litt "demontert", så er det altså slik:

 

IMG_0012_zpsdae96726.jpg

 

Selve blinlyset:

 

IMG_0013_zps35a02d45.jpg

 

Blinklyselektronikk:

 

IMG_0014_zpsdd30003f.jpg

 

Jeg fant forøvrig ikke ut hva som var galt.  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...