Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Sorte nyrer er både vurdert og planlagt, men jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal beholde fangeren jeg har på eller gå for coupé/cab M-sport-fangeren jeg har liggende. Til sistnevnte har jeg sorte nyrer, så jeg gidder ikke å kjøpe et sett til før jeg har bestemt meg.

LED/Xenon i angel eyes og tåkelys kommer nok ikke på så lenge jeg har bilen. :)

Coupé/cab M-Sport-fangeren, lett! :)

Enig! Lite som er så harry som ettermonterte Xenonkit i tåkelys! Idioti, mtp blending.

Jeg bruker å stille de rett i bakken jeg. Slik at man ikke blir blendet men har godt opplyst reflektor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst synes jeg ikke det ser pent ut uansett hvordan det lyser. :) I tillegg ønsker jeg ikke å bli sendt til teknisk kontroll av en slik filleting, så blir nok halogen på meg.

Ang. fangeren var det jo det som var planen (var jo derfor jeg kjøpte den :D), men etter å ha sett litt mer på bilder av e81/e87 med slik fanger har jeg blitt litt mer i tvil. Isolert sett synes jeg e82/e88-fangeren er penest, men den hører liksom ikke helt hjemme på e81/e87. Akkurat hva som gjør det klarer jeg ikke å sette fingen på, men bilen virker litt mer fremtung ut synes jeg. På de andre vil den litt lengre hekken veie opp for dette.

Ellers så har 5-eren vært hos Bavaria denne uken, så denne har vært hovedbil. Ikke helt optimalt, men det gikk greit. :)

null_zps54acea93.jpg

null_zpsbaab4734.jpg

null_zps605719bb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du, her på forumet har jeg copyright på rød e61, eller hvordan det nå enn var. :D

Så den på finn.no i går, virker både billig og grei ut. Er den en aktuell kandidat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at du er litt mer rolig og avbalansert enn meg. Hadde jeg gått på den smellen med feil fester og slikt hadde jeg nok flydd i flint....

Når det gjelder bytte dashbord så har jeg et på hånden nå til E60 fra M5. Skinntrukket og med HUD... Yes da, mange jern i ilden er bedre enn ingen :P

Syns bilen din blir mer og mer stilig for hver gang jeg titter innom her, og jeg kan ikke hjelpe for at jeg blir meget inspirert!

Keep it up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at du er litt mer rolig og avbalansert enn meg. Hadde jeg gått på den smellen med feil fester og slikt hadde jeg nok flydd i flint....

Når det gjelder bytte dashbord så har jeg et på hånden nå til E60 fra M5. Skinntrukket og med HUD... Yes da, mange jern i ilden er bedre enn ingen :P

Syns bilen din blir mer og mer stilig for hver gang jeg titter innom her, og jeg kan ikke hjelpe for at jeg blir meget inspirert!

Keep it up!

Jeg var ganske langt nede en liten stund der. :) Gikk en dag og to fra jeg fant ut det ikke passet og til jeg fant ut at jeg skulle bare kjøre på. :D

Må bare slå til, ingenting å lure på. Kunne selv tenkt meg skinntrukket dashbord, så om du ombestemmer deg, så rop ut. :)

Godt å se at alt det unødvendige tullet mitt gjør noe godt. :D

Veldig bra anfinn.. Når er takvingen klar?

Får se når jeg kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har iDrive fra før er det jo bare en kosejobb. :D

Neida, er vel litt for de sære dette her. :)

Combox, samt litt andre småting er forresten bestilt, så får vi se om dette tar turen inn i bilen etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...