Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Du får vel performance ratt uten LED med flat bunn også. ? hvertfall i følge etk men jeg har vært usikker hver gang jeg skulle bestille derfor lot jeg være. Men skal kjøpe nå til våren tror jeg, uten LED med flat bunn. Beholder M plastdekselet

 

Ja, du får både v.1 og v.2 uten display/LED-lys. Er en relativt stor prisforskjell på disse.

 

LIker den Karcherspyleren jeg :) Men den er for høy og klumpete dessverre. Den går nok greit under Pacemanen, men kan bare gi opp på Z4en. 

 

Så da blir det denne måten for min del  :-s

 

Tror den 1eren din må være/bli norges best utstyrte bil hvis du fortsetter slik du gjør  :headbang: 

Og ja jeg er enig med Wicky ang. den spylervæskekanna  :drink:

 

Kärcher-dingsen er genial, men jeg sliter med det samme som deg på 1-serien.  :-s

 

Tror jeg må få laget meg noen passelige planker eller noe som jeg kan kjøre oppå. :D

 

du bør bestille inn matchende tre deksler også slik som bildet viser over. :smile:

 

Tror jeg klarer meg uten. :)

 

Du må montere det rattet, og få ut noen bilder av hvordan ting ser ut nå.

Performance-bremser neste nå da eller?

Jeg tar gjerne et sett Performance-bremser jeg, men å kjøpe et nytt sett til veilende pris kommer aldri til å skje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kommet noe lenger med ditt NBT oppsett? Det er i din E61 det skal? Det er vel slik at spilleren her erstatter all bruk for combox og MULF osv osv?
Prøver som tidligere nevt og regne meg frem til og få dette til i E82..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke gjort noe mer med NBT-prosjektet. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å montere det i 5-serien grunnet ønske om DAB+ og skikkelig ryggekameraintegrering, men nå vet jeg ikke helt lengre, så får se. Jeg har en 1-/3-serie "dele-CIC" liggende som jeg kan ta knapperekken og slikt fra, så sånn sett hadde det vært enklere å montert den der, om det blir montert i det hele tatt da (les: alt er tilsalgs for rett pris).

 

Ang. adapteren så ligger disse på rundt 3000,-. Relativt mye penger for en liten dings, men når det er sagt så kostet CIC-emulatorene det samme i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang filmen lenger oppe. Hvor mange ganger bytta du batteri mens du filma /hvor lenge varer 1 batteri ? brukte mitt på hafjell å det varte ikke veldig lenge. Kanskje 1 time mens jeg filma. Nå er det -10 og har lest at kamera bruker litt strøm for å holde drifts temp mens den filmer så hadde vert kjekt å vite hvor lenge 1 holder om jeg legger meg ut på tur selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde battery backpack på hele tiden, så jeg hadde to batterier i, men den filmet fint i ihvertfall 3-4 timer, og sikkert enda lengre også.

 

Temperatur har en god del å si etter min erfaring. I tillegg filmet jeg i 720p, noe som muligens trekker mindre strøm(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...