Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

BBS CH-R har stått på ønskelisten ganske lenge, men det blir for dyrt med tanke på kronekursen for tiden, så det utgår med mindre jeg kommer over noen her hjemme.

 

Utover det aner jeg ikke, men jeg har noen 19" style 177 X5-felger liggende som jeg muligens kommer til å teste ut, ellers så vet man jo aldri hva som plutselig dukker opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg sparer vel igrunn mer på lave renter enn høy kronekurs, men ja, det hadde ikke vært meg imot heller. :)

 

De er ikke de mest spennende nei, så det er langt fra sikkert det er de jeg ender opp med, men det er nå lenge til sommer enda. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det krever igrunn "bare" BMW Apps.

 

Har man Combox og BMW Apps, så skjer integreringen automatisk når kabelen er plugget i og når man åpner Spotify appen på telefonen. :)

 

Sikkert deilig å få solgt Hartge-hjulene, awt. Går du med planer om nye til våren, eller blir det fortsatt å kjøre med 19"? :)

 

Jeg skjønner :) har "6VC Control Combox" i utstyrslista nå, men ikke BMW Apps. Veit dere om det er mye arbeid og ettermontere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt bare koding, samt at du enten må montere snap in-adapter eller koble om slik at det fungerer mot 6FL-kontakten.

 

I tillegg bør ikke bilen ha vært gjennom en software-oppdatering, isåfall kreves det en aktiveringskode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

De skal nok på 5-serien, men jeg er nok ikke kul nok til å kjøre rundt med røde felger, så fargen kommer fra denne: :D
 
2000028154_zps7tk4v0ie.jpg
 
 
I fjor kjørte jeg med 8,5" felger foran, og 9,5" bak. Noe som forsåvidt er naturlig nok, hadde det ikke vært for at alle fire dekkene var 235 brede. For en stund siden jeg over to felger til i 8,5" til en fornuftig sum, så da tenkte jeg jeg skulle ta en liten "makeover" på disse.
 
Jeg prøvde meg først på Biltemas mørkeste felglakk, men denne synes jeg ble for lys:
 
IMG_8133_zpsz783ypml.jpg
 
Deretter kjøpte jeg en tilfeldig lakk som var endel mørkere, og som i senere tid viste seg å være BMWs stahl grau, noe som passet fint. :)
 
IMG_8140_zpsdpuzkvlk.jpg
 
Litt etter litt ble felgene tatt en etter en, men som vanlig så kom jo kulden før den skulle, så da ble det litt hastverk med siste finish på de to siste hjulene dessverre. Det ser helt greit ut sånn i første øyekast, men jeg fikk ikke sparklet skadene på disse to, samt at det var litt kaldt når siste strøk ble lakkert, så spørs om ikke de to blir tatt på ny til sommeren.
 
Resultatet ble ihvertfall noe slik:
 
IMG_8653_zpsjxqhuti7.jpg
 
IMG_8660_zpsbxkxnyfl.jpg
 
Bildene er ikke de beste, så de ser ganske mørke ut (noe de kanskje er også :roll:), men jeg er igrunn fornøyd med fargevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...