Saltkjelen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Herlig reisebrev, som vanlig! Skjønner godt at dere trives over dammen og at dere reiser dit flere ganger.
laffe Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Nydelig reisebrev som vanlig - fint avbrekk i arbeidshverdagen dette
awt Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 20 timer siden, Ampera skrev: Flott, herlige bilder. Bilder er bedre enn mye tekst. Godt å høre. 17 timer siden, Ingvaldsen skrev: møtte faktisk en slik i oslo's gater for et par år siden, men det var modellen før og var muligens den eneste i norge når jeg sjekket den gangen. Jeg måtte nesten sjekke siden du skrev det. Ser det har vært registrert tre stk. her til lands, men to av de er avskiltet, og dermed muligens eksportert(?) Edit: jeg har faktisk spottet en av disse kom jeg på. 😛 Bildet er tatt 19. mai 23, bilen ble avregistrert 2. juni rett etterpå. 17 timer siden, ///M-ini95 skrev: Atlas bygger på MQB platformen som blant deles med Golf. Nøkkelord: Tverrstilt motor, Haldex firehjulstrekk, ikke luftfjæring etc... Touareg er mer "upmarket" og slekter mer til biler som Q7/Q8, Cayenne, Bentley, osv... Ah, da gir det hele litt mer mening, kan vel muligens sammenlignes mer med en oppblåst Tiguan da (som forøvrig også selges der borte).
awt Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 16 timer siden, sveigis skrev: Som vanlig du leverer 😊 Knall reisebrev og ikke minst må jo være herlig å kunne oppleve dette. Stedene er en ting ,men misunner deg bilene og det du får se og like mye 😊 Tusen takk. Som nevnt før er det jeg liker best det "vanlige", altså det som er "slik som på film" som ungene så fint omtaler det som. Parker og flotte ting er greit nok det, men for min del er det gøy å bare ta inn det som er rundt seg. 16 timer siden, Snagg30 skrev: Herlig lesestoff Takk. 4 timer siden, Eystein Ose skrev: Helt topp! Godt å høre. 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Herlig reisebrev, som vanlig! Skjønner godt at dere trives over dammen og at dere reiser dit flere ganger. Ja, man kan jo si mye om politikken og alt det der, men av og til er det faktisk greit å ha litt skylapper på og bare ta det for det det er. 3 timer siden, laffe skrev: Nydelig reisebrev som vanlig - fint avbrekk i arbeidshverdagen dette Takk. laffe reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) 24 minutter siden, awt skrev: Jeg måtte nesten sjekke siden du skrev det. Ser det har vært registrert tre stk. her til lands, men to av de er avskiltet, og dermed muligens eksportert(?) den blå jeg så den gangen hadde vanlige hvite skilter, men den er(var) registrert på denne adressen : C/o Usas Ambassade Postboks 4075 Amb, 0244 Oslo nr2 finner du ikke eier opplysninger om så sikkert ambassaderelatert nr3 er registrert å går i stavanger med 1 eier som har et mer amerikansk navn, muligens forretningsmann ? Endret 6 timer siden av Ingvaldsen
awt Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Det er en del US spec-biler i Stavangerområdet, sett både US Passat og Kia Telluride som begge er litt på den sære skalaen når det kommer til import. Er nok amerikanere som flytter hit, eller nordmenn som flytter hjem igjen fra statene som tar med seg bilene etter en eller annen oljerelatert jobb er ferdig eller dukker opp. I det siste har det jo også dukket opp en del Ukrainske US-biler i i Norge, men de finner man stort sett igjen på Copart og slike sider. 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå