Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
59 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Har siklet på en sånn underspyler lenge selv, men har synes det har vært noe høyt priset. Så imidlertid denne pakken fra Garasjetid. Dette må jo være et kupp. :) 

Jeg har denne, betalte på tilbud kr. 1200 for underspyler, skum del kjøpte jeg senere og betalte 700 for.

Skrevet (endret)
43 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Denne pakken må vurderes ! 
Og skumkanon/dyser brukes jo også som ved vanlig skumlegging av bil også ? 

Ja dysene har også champion kobling så de passer ihvertfall, har ikke testes å spyle med.  Alt er ganske grovt på denne i forhold til en vanlig skumkanon da skummet skal vandre gjennom noen meter med rør og ut i 4 dyser. De 4 svarte skumleggingsdysene har veldig stor åpning i forhold til de grønne/hvite avspylingsdysene.  

IMG_20240221_094930.thumb.jpg.6c6747b6f30f3ab5e348a7cd1ed14319.jpg

Endret av Hpi
Skrevet
42 minutter siden, Ampera skrev:

Jeg har denne, betalte på tilbud kr. 1200 for underspyler, skum del kjøpte jeg senere og betalte 700 for.

Ser prisen er tilbake til normalen nå. Pakken kostet 1 999,- (50% rabatt). Da fremstod den pakken som et kupp. :) 

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Ser prisen er tilbake til normalen nå. Pakken kostet 1 999,- (50% rabatt). Da fremstod den pakken som et kupp. :) 

De kjører jo tilbud støtt og stadig, kjøpte nylig en Metrovac Air Force Express, til 2599,- 😀 vanlig pris er 4298,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...