Harlex Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Angleeyes-ene har slukket. E91 Begge to. Er det pæreskift som må til eller kan det være noe annet (siden begge røk) Blir det mangel på EU? Hvis de må skiftes.... mye jobb? Blir vel å kjøpe LED da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Det er sannsynligvis bare pærene som er gått. Litt jobb å skifte, fordi det er knotete og trangt, ikke fordi et pærebytte er vanskelig. Likevel burde det være en kurrant jobb. Er begge gått på én side eller på begge sidene? Siden E91 bruker angel eyes som DRL originalt om lysbryteren står i auto, vil jeg tro du kanskje kan få påpekning. Likevel er det bare å vri om bryteren til "lys på". Ikke alle kom med angel eyes originalt heller. Angel eyes blir også brukt som parklys, så her blir det fort litt synsing hva som slår ut på EU, mulig det kommer an på person. Å sette inn LED er det mange som gjør, de beste er M-TEC sine, fås kjøpt på 9rds.no. Ikke alle vil, forståelig nok(!!), betale et par tusen for noen pærer. Det finnes gode alternativer på ebay. @Gorg monterte LED i sin gamle E91 som nå tilhører @ahj. Det var pærer til 500(?)-ish, med et supert resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Er det ikke bare ei pære til begge ringene da? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 20 minutter siden, StigJ skrev: Er det ikke bare ei pære til begge ringene da? Jo. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 (endret) @Reef89 @StigJ Jo, spurte for å finne ut hva han mente. Begge lyktene eller begge ringene. Er det begge ringene er det såklart ikke så rart da det er bare ei pære som dere påpekte! Endret September 8, 2017 av Marius2002 StigJ og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 8 timer siden, Harlex skrev: Angleeyes-ene har slukket. E91 Begge to. Er det pæreskift som må til eller kan det være noe annet (siden begge røk) Blir det mangel på EU? Hvis de må skiftes.... mye jobb? Blir vel å kjøpe LED da.... har du pre lci eller lci? Er en del mer jobb å bytte på pre lci enn lci. LED er virkelig å anbefale, det gjør så mye med fronten Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Er link i tråden om E91 til pærene, på slutten. Vet ikke om linken funker enda, men det var bra pærer 👌🏻 Vil tro du får mangel da du ikke har parklys eller DRL da.. Hvis du vil ha heftige led, så er vel MTEC v3 tingen, men de koster gjerne 2000kr Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 (endret) Takker for svar. At det bare er 1 pære forklarer hvorfor begge ringene har slukket. Ligge vel en DIY på YouTube eller andre steder? Det er vel en Pre LCI siden den er registrert i desember 2005 vil jeg tro. Jeg så at GS bildeler hadde LED til det jeg mener var fornuftig pris. Noen absolutt grunn til at jeg ikke skal stikke innom der? Endret September 8, 2017 av Harlex Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 1 time siden, Harlex skrev: Takker for svar. At det bare er 1 pære forklarer hvorfor begge ringene har slukket. Ligge vel en DIY på YouTube eller andre steder? Det er vel en Pre LCI siden den er registrert i desember 2005 vil jeg tro. Jeg så at GS bildeler hadde LED til det jeg mener var fornuftig pris. Noen absolutt grunn til at jeg ikke skal stikke innom der? Nei, GS er bra, men husk å bytt i begge lykter. Så du ikke har en gul og en hvit. Selges vel kun i par også Stemmer at det er pre-LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 Sitter og prøver å lokalisere sikringen til angel eyes-ene. Tenkte å sjekke sikring før jeg går til innkjøp av nye LED-pærer. Ser jeg har vært litt uklar i starten av denne posten. Alle 4 sluttet å fungere... Jeg sa begge to og det ble vel misforstått med at det kun gjaldt en lykt. Men begge lyktene røk altså. Da vil jeg sjekke sikring først ettersom det er lite sannsynlig at de skulle ryke samtidig. Men hvilken sikring er det... Jeg har rotet inni hanskerommet og trukket ut 52,53 og 59 der de 2 første var 40A og den siste 5A. De var hele.... Noen som vet hvilken sikring som styrer angleeyesene? Eller hviket ikon som viser angleeyesene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Det er ikon for parklys (AE). Mulig dette er riktig sikringsoversikt også, men sjekk din og. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 20 minutter siden, daniel740i skrev: Det er ikon for parklys (AE). Mulig dette er riktig sikringsoversikt også, men sjekk din og. Ja det er det jeg antok.... Det er de 2 40 A pluss den 5A men alle er hele😒 Kan det være noe annet som er problemet da. Synes fortsatt det er pussig at begge sider røk samtidig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2018 Det ble nye LED fra GS... Litt knot å skifte og jeg måtte kutte litt av festet på pærene for å få dem til å passe men resultatet ble svært bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå