M-jakob Skrevet Juni 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2018 Ja en ting er sikkert og det er at sommeren er her.👌 Det er bra etter en hard vinter. Måtte nyte det flotte været i dag med biltur Porsgrunn til Kongsberg og så bort til Notodden før jeg vendte hjemover til Porsgrunn igjen. Dette er gode veier for de som vil kjøre litt aktivt med kombinasjon av svingete veier og lange sletter. 325 n ligger bra på veien og kunne vært sikkert vært presset mer en jeg gjør. Eneste ulempen med en sånn tur er alle insektene som blir most i fronten. Hehe Så måtte ha en liten vask etterpå pluss en liten tørk inni også. Liker det lyse interiøret mer og mer. Helt perfekt til mørk bil.👌👌 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Juni 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2018 Bilen blir brukt en del nå om dagen med så mye finværsdager. Neste prosjekt er å få installert integrert Dab +. Ser at GS Bildeler har. Noen som har erfaring med de. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Alt er så fint på bilen din og interiøret er jo perfekt. Notodden ja ,der traff du vel endel lave biler:). Gøyeste jeg vet om sommeren er når minsten vil Bø i sommerland og det er ikke pga Sommarland:). Det er alle de sykt rå bilene som går der oppe og se de skli opp og ned gata der M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 On 27.6.2018 at 22.10, sveigis skrev: Alt er så fint på bilen din og interiøret er jo perfekt. Notodden ja ,der traff du vel endel lave biler:). Gøyeste jeg vet om sommeren er når minsten vil Bø i sommerland og det er ikke pga Sommarland:). Det er alle de sykt rå bilene som går der oppe og se de skli opp og ned gata der Så ikke innlegget ditt før nå jeg @sveigis men ja er en del lave biler på Notodden og i Bø. Mye Mercedes som går der. Tidligere var de jo litt glad i å kappe fjærer der men SVV har vel heldigvis stoppet det. Og er du i Bø så må du jo innom Pizzafjoset på toppen av ‘’stripa’’ 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 Ja nå er det ferie her og da skal jo 325’n få strekt litt på bena. Var en tur i Gøteborg å kikket litt og det er jo flotte veier hele veien der. Bodde på hotell i sentrum med eget garasje område til bilen. Det er deilig å ha den der å slippe å parkere i parkeringshus å tenke på om bilen er like hel når du kommer tilbake Hehe. Gøteborg har dårlig rykte på seg med bilinnbrudd da spesielt i nærheten av Liseberg., men slapp å tenke på det med bilen låst inn.👌👌 Hotellet heter Europa for de som er skal på tur dit. Kan anbefales. På vei hjem ble det en tur innom Marstrand som ligger ca 40 min unna. Og der hadde BMW Sverige utstilling med i8 cab men det som fanget oppmerksomheten min var den nye M5 n. Helt rå bil.👌👌 sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Ja planen var å kjøre 325 til Vestlandet i år på ferie men det gikk ikke helt som planlagt pga en lysende motorlampe. Så verksted kunne ikke anbefale en langtur, men fikk låne bil av broren min imens bilen sto stille hjemme. og bilen jeg fikk låne var en Mini Clubman som er jo BMW beslektet. Fin å kjøre og ligger som støpt på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Bilturen gikk fra Porsgrunn og over Haukeli ned mot Etne og videre inn til Haugesund. Var der litt før vi vendte nesen mot Bergen og retur derfra via Odda og over Haukeli igjen👌👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Måtte jo også vaske litt etter langtur👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 Bilde av BMW til garasjen eller gutterommet vurderes solgt😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Kjedelig når man ikke får kjørt sin egen bil på tur slik man gjerne hadde tenkt, men når du først skulle kjøre noe annet var jo ikke det det verste du kunne bruke. Spesielt på veiene du har kjørt fungerer jo Mini utmerket! M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Hørtes ut som en kjekk tur i en fin del av Norge kjipt når en har sett for seg bilen, men kan skrive under på at bilen du brukte passet vel så bra til formålet og veiene, disse Miniene kjører utrolig bra og er nok noe av det mer morsomme det går an å ratte rundt på svingete vestlandsveier. M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 8 timer siden, awt skrev: Kjedelig når man ikke får kjørt sin egen bil på tur slik man gjerne hadde tenkt, men når du først skulle kjøre noe annet var jo ikke det det verste du kunne bruke. Spesielt på veiene du har kjørt fungerer jo Mini utmerket! Ja det var litt kjedelig at det skjedde men også glad at det kom før jeg reiste på tur og ikke midt i bilferien hehe. Har jo hatt hytte i Sveio så er jo en vei jeg kjenner godt bort til Haugesund. Syntes kvaliteten på veien bort til Vestlandet har blitt mye bedre de siste årene. 👌 I hvert fall hvis en tenker en del år tilbake før de gjorde noe med veien langs Åkrafjorden😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 7 timer siden, papertiger skrev: Hørtes ut som en kjekk tur i en fin del av Norge kjipt når en har sett for seg bilen, men kan skrive under på at bilen du brukte passet vel så bra til formålet og veiene, disse Miniene kjører utrolig bra og er nok noe av det mer morsomme det går an å ratte rundt på svingete vestlandsveier. Ja den Mini n går som en kule og ligger som støpt til veien. Ikke mange hester i bilen men fungere veldig bra. Nå er BMW n tilbake på veien igjen så det er bra.👌 sveigis og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 Ja bilen var plutselig ikke helt i form så måtte avgårde på verksted igjen. Denne gang på lastebil.😝 Ikke bra men har fått den i orden etter å bruk alt for mye penger på motoren. Hadde inntrykk av at 325 bensin var den av e90/e91 som hadde minst problemer men der tok jeg feil eller var bare uheldig😩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 Litt hjul vask og diverse etter en tur på verkstedet👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå