ehaugsnes Skrevet Oktober 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2017 On 25.10.2017 at 0.18, bmwgreg90 skrev: Selga interiøret til meg, så vil det ikke bli kræsja om du lakke bilen rød😎 Haha, får se hvordan farge det blir først nå😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2017 Share Skrevet Oktober 26, 2017 Ferdig snart da? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2017 6 timer siden, Jørgen Lie skrev: Ferdig snart da? ;p Heeeeehe.... bli nok ikke ferdig før t vår’n 😂 Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2017 Baaai de vei.. noen som veit om e36 og e46 bakdempere går overens? Funnet noen bilstein e36 dempere jeg har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2017 Fin start på fredagen med disse bildene Flyr til Tromsø idag, for å hente en e39 til en kompis. 2 timer i fly og 17timer i bil hjem.. jeg sier bare god helg williamwiers, BjornarHS og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 litt oppdatering her! Kjøpt meg airlift belger igjen, da det kun er TA som leverer med tuv til e46 foreløbig. Airlift jobber med tuv og har sagt det skal komme ila 2018, får se om jeg kjøpt nye belger da. Managementet kan jeg jo bruke uansett kjøpte også nye gule bilstein dempere bak, da folk ikke har vært så fornøyde med bakdemperne til airlift. Dessuten er de veldig overprisa bilen skal lakkes i helga! GLEDER MEG Designer, Bendik Kjellevold, bimmerfun og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 (endret) 50 minutter siden, turbojugen skrev: litt oppdatering her! Kjøpt meg airlift belger igjen, da det kun er TA som leverer med tuv til e46 foreløbig. Airlift jobber med tuv og har sagt det skal komme ila 2018, får se om jeg kjøpt nye belger da. Managementet kan jeg jo bruke uansett kjøpte også nye gule bilstein dempere bak, da folk ikke har vært så fornøyde med bakdemperne til airlift. Dessuten er de veldig overprisa bilen skal lakkes i helga! GLEDER MEG Blir helt sjef denne! Endret Oktober 31, 2017 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 3 timer siden, Designer skrev: Blir helt sjef denne! Jeg håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 2, 2017 Forfatter Share Skrevet November 2, 2017 Jeg har undervurdert tempoet på lakkerern, spørs om jeg må avsløre fargen ikveld... 🤷🏼♂️ Chrisrobol, Designer, eeikenes og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 2, 2017 Forfatter Share Skrevet November 2, 2017 IMOLA! men, det kræsjer med interiøret 🤔 noen med annet tøft m3 interiør som vil bytte? Hva syns dere? Jeg blei DRITFORNØYD med fargen bimmerfun, williamwiers, Bendik Kjellevold og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 Imola er aldri feil Cinnamon hadde jo vært perfekt sammen med rødfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 Niiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 Off ! Dette ble fett!! Perfekt farge Ser frem til å se bilen med alt av deler! ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 3, 2017 Share Skrevet November 3, 2017 Yes, Imolarød er nydelig Og med cinnamon interiør, da kan det ikke bli bedre! Bare å lete ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 5, 2017 Forfatter Share Skrevet November 5, 2017 Hihi Designer, bimmerfun, StigJ og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå