Gorg Skrevet November 8, 2017 Skrevet November 8, 2017 Er det mange her inne som er medlem? Nytt år og ny BMWCCN kalender er rundt hjørnet, og i den forbindelse tenkte jeg å informere litt om medlemskapet hvis man ikke allerede er medlem. Det koster 550,- å være medlem pr år, og det inkluderer et par flotte blad, Fahrfreude, samt kalender som straks er klart til print. Hentet fra nettsiden deres http://bmwccn.no/ Sitér BMW Car Club Norway er norges offisielle BMW-klubb, godkjent av BMW AG. Vi jobber hardt for å tilby det aller beste til våre medlemmer og for at nettopp du skal få mest mulig utbytte fra ditt medlemskap. Her er noen av fordelene du har ved å være medlem i BMW CCN: – Du får delta på treff som stadig arrangeres over hele landet. – Du er automatisk medlem av en distriktsklubb dersom det er en i ditt distrikt. – Du kan velge å være med i en eller flere undergrupper uten ekstra kostnad. – Du får medlemsbladet Fahrfreude 2 ganger i året. – Du får rabatter hos våre mange samarbeidspartnere. – Du får svært god veteranforsikring gjennom LMK som BMW CCN er medlem i. Og mye, mye mer! Et medlemskap i BMW CCN koster kun 550,- per år! Velkommen i klubben! Her kan nevnes av rabatter: Sitér Felgretting Alnabru - 15% på alle tjenester Fireball Norge - 25- 30 % medlemsrabatt Swissvax - 10 % på alle produkter De fleste merkeverksteder - 15% på orignale BMW deler, og 15% på arbeid. som Billia, Bilinord, Bavaria GS Bildeler - – 10% på arbeid– 15% på originale deler– 20% på alternative deler Koed - – 10% på brukte deler– 2-12% på nye deler. Scandicshine - 10% på alle produkter Arctic Detailing - tilbyr hele 25% på alle tjenester. og mye mer Har ikke noe annen tilknytning til BMWCCN enn at jeg selv er medlem og er delvis med på å lage neste års kalender. ahj, Dweezil og StigJ reagerte på dette 3
Dweezil Skrevet November 8, 2017 Skrevet November 8, 2017 Er medlem! Man skal ikke bruke særlig mange kroner på BMW-relatert utstyr og tjenester før medlemsavgiften er tilbakebetalt i form av rabatter. Øyvind.J, Marius2002 og Gorg reagerte på dette 3
Gorg Skrevet November 8, 2017 Forfatter Skrevet November 8, 2017 6 timer siden, Dweezil skrev: Er medlem! Man skal ikke bruke særlig mange kroner på BMW-relatert utstyr og tjenester før medlemsavgiften er tilbakebetalt i form av rabatter. Enig! En service så er det tjent inn. Fant ut at jeg ikke trengte å være Detailers Club Norway VIP medlem lengre, da det meste av rabatter på bilpleie er inkludert i BMWCCN medlemsskapet. ahj reagerte på dette 1
E.H.D Skrevet November 8, 2017 Skrevet November 8, 2017 Men hvordan får vi de debattene i nettbutikker? Har ikke sett noen rabattkoder.
Gorg Skrevet November 8, 2017 Forfatter Skrevet November 8, 2017 15 minutter siden, E.H.D skrev: Men hvordan får vi de debattene i nettbutikker? Har ikke sett noen rabattkoder. Du er medlem? Du må laste ned Gnist appen og logge deg inn, der finner du rabattkodene
E.H.D Skrevet November 8, 2017 Skrevet November 8, 2017 1 time siden, Gorg skrev: Du er medlem? Du må laste ned Gnist appen og logge deg inn, der finner du rabattkodene Ja, er medlem. Har til og med appen, men må kanskje ta en nærmere titt.
Gorg Skrevet November 8, 2017 Forfatter Skrevet November 8, 2017 9 minutter siden, E.H.D skrev: Ja, er medlem. Har til og med appen, men må kanskje ta en nærmere titt. 👍🏻😃
Gorg Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 Kan røpe at det blir mange BMWer i kalenderen. Så det i tillegg til alle rabattavtalene man får er det verdt å melde seg inn, og vær rask om du skal ha kalender 😃 ahj reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet November 23, 2017 Skrevet November 23, 2017 Hva med oss som er medlem? Får vi kalender? Har ikke fått noe info om medlemskap for 2018 Gorg reagerte på dette 1
Gorg Skrevet November 27, 2017 Forfatter Skrevet November 27, 2017 On 23.11.2017 at 17.02, Skulebollen skrev: Hva med oss som er medlem? Får vi kalender? Har ikke fått noe info om medlemskap for 2018 Dere får selvfølgelig kalender Tror regninga kommer med kalender og blad 👌🏻 Skulebollen reagerte på dette 1
StigJ Skrevet November 27, 2017 Skrevet November 27, 2017 Medlem her også og sitter i styret i Rogalandsavdelingen som Medieansvarlig Vært i styret nå i to år og går inn i det tredje nå over nyttår. Hadde også en styreøkt på 4 år var det vel på midten av 2000-tallet. Vært medlem siden 2001. Hvordan er det med denne kalenderen @Gorg? Plukker du/dere ut selv og bruker egne bilder eller kan andre medlemmer også få mulighet til å bidra?
Gorg Skrevet November 27, 2017 Forfatter Skrevet November 27, 2017 19 minutter siden, StigJ skrev: Medlem her også og sitter i styret i Rogalandsavdelingen som Medieansvarlig Vært i styret nå i to år og går inn i det tredje nå over nyttår. Hadde også en styreøkt på 4 år var det vel på midten av 2000-tallet. Vært medlem siden 2001. Hvordan er det med denne kalenderen @Gorg? Plukker du/dere ut selv og bruker egne bilder eller kan andre medlemmer også få mulighet til å bidra? Jeg har ikke noe med BMWCCN annet enn at jeg bidrar til kalenderen og er selv medlem, opprettet tråden for å få litt mer oppmerksomhet på hva medlemsskapet inneholder og kanskje få flere medlemmer i klubben. Jo fler jo bedre Er redaktøren som styrer utvalg av bilder til kalenderen. Her oppe i nord er det bare aktivitet i Mo i Rana, ingen aktivitet i Bodø.. så skulle gjerne ha blitt noe endring med det. Bra at det er litt aktive medlemmer her inne også!
ahj Skrevet November 27, 2017 Skrevet November 27, 2017 Er også medlem og det er jeg veldig glad for. Aner ikke hvor mye jeg har spart på å være medlem der. Spesielt på deler, service osv. Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2
StigJ Skrevet November 27, 2017 Skrevet November 27, 2017 3 timer siden, Gorg skrev: Jeg har ikke noe med BMWCCN annet enn at jeg bidrar til kalenderen og er selv medlem, opprettet tråden for å få litt mer oppmerksomhet på hva medlemsskapet inneholder og kanskje få flere medlemmer i klubben. Jo fler jo bedre Er redaktøren som styrer utvalg av bilder til kalenderen. Her oppe i nord er det bare aktivitet i Mo i Rana, ingen aktivitet i Bodø.. så skulle gjerne ha blitt noe endring med det. Bra at det er litt aktive medlemmer her inne også! Ah. Trodde kanskje du hadde en fot innafor produksjonen/layout. Får høre med Tor Arne om det bare er å sende inn for medlemmer hvis de ønsker å bidra.
Gorg Skrevet November 27, 2017 Forfatter Skrevet November 27, 2017 36 minutter siden, StigJ skrev: Ah. Trodde kanskje du hadde en fot innafor produksjonen/layout. Får høre med Tor Arne om det bare er å sende inn for medlemmer hvis de ønsker å bidra. Du får høre neste høst, er nok for sent mtp denne kalenderen. Men det er nok mulig å sende inn bidrag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå