Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
45 minutter siden, Bjerknez skrev:

Jeg har ikke testet produktene du har fått tak i ser jeg, men etter mangfoldige år som bilpleie og detailing som hobby, så har jeg forenklet mye og sluttet med mye av testingen av alskens produkter. 

Kjøp i større mengder og kjøp konsentrat og hol deg til de mer kjente merkene så får man gode produkter. Personlig holder jeg meg som regel til Koch Chemie produkter. 

Der er man vel litt forskjellig. Jeg synes det er morsomt å teste nye produkter. Noen ganger finner man gull og andre ganger produkter man ikke kjøper igjen. 

Jeg har også holdt på i mange år med bilpleie. Har prøvd litt KC,  men har funnet produkter jeg synes er like gode og som jeg har fått bedre priser på. 

Skrevet
7 minutter siden, mslello skrev:

Jeg har også holdt på i mange år med bilpleie. Har prøvd litt KC,  men har funnet produkter jeg synes er like gode og som jeg har fått bedre priser på. 

Støtter deg i dette @mslello 😊😊

Har jo drevet med dette siden jeg fikk førerkort i 1992 og da var det jo kun Sonax og Turtle det gikk i .

Nå er det et hav og velge i og selv om det går mye i K C så er det mye annet som leverer varene til de grader .

Carpro feks er likanes produkter må jeg si .

Zwizzer er jeg ikke blitt venn med enda selv om det skal være bra.

Så er det som du sier her ,viktig med gode priser da dette er dyrt og kjøpe .

Skrevet
27 minutter siden, mslello skrev:

Der er man vel litt forskjellig. Jeg synes det er morsomt å teste nye produkter. Noen ganger finner man gull og andre ganger produkter man ikke kjøper igjen. 

Jeg har testet såpass mange forskjellige produkter de siste årene at jeg har funnet ut at mye er bra og er man flink med vedlikeholdet og ikke trenger syre hver gang man vasker bilen så funker det meste. Også enkelte Biltema produkter. 

Koch chemie er ikke best på alt, men det er det merket jeg har funnet som har størst andel av gode produkter. Bilt Hamber er også bra. 

Men er ikke boe fasit her. Vi finner alle våre metoder og merker å det er helt greit. :)

Skrevet
2 timer siden, mslello skrev:

Ellers så var jeg så heldig å vinne en konkurranse på facebook her 

20260207_122743.thumb.jpg.b99534e6a2fd95cca6d2ae467ff26320.jpg

Nye produkter jeg ikke har testet før, så gleder meg til vår. Regner med @Joaroe har tips og råd om produktene 😎 Ble bare lånt litt av naboen i dag 

Ja nå begynner godværet å komme så vidt tilbake🤩 Skal bli deilig. Mye bra produkter du har der. Heldig du, selvom jeg har fri tilgang 😅 

2 timer siden, Bjerknez skrev:

Jeg har ikke testet produktene du har fått tak i ser jeg, men etter mangfoldige år som bilpleie og detailing som hobby, så har jeg forenklet mye og sluttet med mye av testingen av alskens produkter. 

Kjøp i større mengder og kjøp konsentrat og hol deg til de mer kjente merkene så får man gode produkter. Personlig holder jeg meg som regel til Koch Chemie produkter. 

Noen liker å teste andre ikke🤷‍♂️ Det er heldigvis smak og behag. At man skal holde seg til kjente merker for å få gode produkter er litt feil. Mange rimeligere merker har like gode produkter. Problemet er at de kjente merkene blir priset høyere nettopp pga. det er kjent. Man liker og blir kjent med forskjellige merker 😊 Viktig å se på blandeforhold, innhold, pris og mengden man får også.

1 time siden, sveigis skrev:

Støtter deg i dette @mslello 😊😊

Har jo drevet med dette siden jeg fikk førerkort i 1992 og da var det jo kun Sonax og Turtle det gikk i .

Nå er det et hav og velge i og selv om det går mye i K C så er det mye annet som leverer varene til de grader .

Carpro feks er likanes produkter må jeg si .

Zwizzer er jeg ikke blitt venn med enda selv om det skal være bra.

Så er det som du sier her ,viktig med gode priser da dette er dyrt og kjøpe .

Her har man nettopp et bevis på at man liker forskjellige ting. Zvizzer er i toppen det, sammen med Scholl. Men så finner man kanskje ikke den riktige komboen puter/polish på lakken man skal jobbe på. Så fungerer andre ting bedre😊

9 minutter siden, Heik80 skrev:

Sku hatt ein tråd som folk kunne lagt inn erfaring når det gjelder bilpleie produkt.

Er det ikke en tråd om bilpleie her? Litt utfordring er at det er mange meninger på forum. Finnes mange grupper på Facebook og med en gang man begynner å snakke produkter så kommer de som vet best og hva som er best. Så ender ofte i diskusjoner 😔 Selvom et produkt for meg funker bra, så kan det hende din kombo med andre produkter fungerer bedre. Så er veldig smak og behag. Men om man kunne hatt en tråd med bare tips og hyggelig snakk så er jeg positiv til det, men redd det blir litt dårlig stemning etterhvert 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...