Jump to content

Mini Sveigis sin e34 525tdsa Tirsdags upd ./Begge e34ene.

Recommended Posts

5 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Yeyy !! Så kult at resetteren funker da 😃 Men lurer, hvordan har du fått gjennom bilen på eu med lysende airbaglampe ? Hvor kjøpte du duppeditten ? 😅👍

Veldig gøy ja .😊

Og der kom spm jeg visste ville komme og vil jeg svare på det ?

Ok skal gjøre det 😊

Jeg har vært litt psyko når jeg skulle eu godkjenne denne bilen og planlagt nøye når dette skulle gjøres .

Jeg satte bare en tape over ,og sørget for få bil inn tidlig på morgenkvisten kl08 somregel .

Da er det mørkt ,mange mekanikere er trøtte ,ikke minst lot jeg bil gå på utsiden mens jeg ventet .

Og da kom der en ut og satte seg i og testet den osv.😊

Ikke min jobb å finne ut dette og fikk jeg feil ,javel da måtte jeg fikse det men gikk klar så mange år .

En kompis sa at jeg burde få Oscar i å tenke sånn.

Selvsagt skulle det vært iorden mtp sikkerhet ,men nå er det hvertfall.🙏🙏

Dings ble kjøpt på Finn.no Tore.😀

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Overraskelsen ,sjokket og gleden .   Ja dere som følger med , denne uken fikk meg og datteren oss en realt sjokk gitt . Og gidder dere å lese dette jeg skriver nå , gleder dere meg .😀

Update av den avorlige sorten . Som dere har sett , har dagen gått med på e61 jobbing . Fikk ikveld besøk av Fredrik90 , noe som alltid er gøy . Han hadde tilgang til prøveskilter og vi

525 tdsa. Ok ..Da skal jeg gjøre noe som jeg hadde tenkt å vente med ,nemlig en tråd om bilen til datteren min. Er jo litt rart å starte en tråd på en bil som ikke er hentet enda ,men blir h

Posted Images

23 minutter siden, sveigis skrev:

Veldig gøy ja .😊

Og der kom spm jeg visste ville komme og vil jeg svare på det ?

Ok skal gjøre det 😊

Jeg har vært litt psyko når jeg skulle eu godkjenne denne bilen og planlagt nøye når dette skulle gjøres .

Jeg satte bare en tape over ,og sørget for få bil inn tidlig på morgenkvisten kl08 somregel .

Da er det mørkt ,mange mekanikere er trøtte ,ikke minst lot jeg bil gå på utsiden mens jeg ventet .

Og da kom der en ut og satte seg i og testet den osv.😊

Ikke min jobb å finne ut dette og fikk jeg feil ,javel da måtte jeg fikse det men gikk klar så mange år .

En kompis sa at jeg burde få Oscar i å tenke sånn.

Selvsagt skulle det vært iorden mtp sikkerhet ,men nå er det hvertfall.🙏🙏

Dings ble kjøpt på Finn.no Tore.😀

Ha ha ha, ja jeg var inne på tanken om at du hadde juksa litt 😂 Men pytt, en kjører jo gammal bil og jeg driter skarpt i om det er litt uskyldig unnamanøvreringer på gang 😉 Men NÅ er det i orden og sånt er jo deilig da. Alltid godt å ha ting i orden 👍 Ok, får google merket og se om den kan være å finne noen plass 😃👍

7 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Ha ha ha, ja jeg var inne på tanken om at du hadde juksa litt 😂 Men pytt, en kjører jo gammal bil og jeg driter skarpt i om det er litt uskyldig unnamanøvreringer på gang 😉 Men NÅ er det i orden og sånt er jo deilig da. Alltid godt å ha ting i orden 👍 Ok, får google merket og se om den kan være å finne noen plass 😃👍

Enig i det du skriver her 😊

Om jeg jukser ,så får sensor finne ut av det .😅

Nå er det på stell ja .

3 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Shit, den var dyr 🙈

7FE7A00F-A8AA-4A1F-BE2A-EE6755E408BF.jpeg

Dæven såpass ja .😩😩