sveigis 8952 Posted 7 hours ago Author Share Posted 7 hours ago 5 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Yeyy !! Så kult at resetteren funker da 😃 Men lurer, hvordan har du fått gjennom bilen på eu med lysende airbaglampe ? Hvor kjøpte du duppeditten ? 😅👍 Veldig gøy ja .😊 Og der kom spm jeg visste ville komme og vil jeg svare på det ? Ok skal gjøre det 😊 Jeg har vært litt psyko når jeg skulle eu godkjenne denne bilen og planlagt nøye når dette skulle gjøres . Jeg satte bare en tape over ,og sørget for få bil inn tidlig på morgenkvisten kl08 somregel . Da er det mørkt ,mange mekanikere er trøtte ,ikke minst lot jeg bil gå på utsiden mens jeg ventet . Og da kom der en ut og satte seg i og testet den osv.😊 Ikke min jobb å finne ut dette og fikk jeg feil ,javel da måtte jeg fikse det men gikk klar så mange år . En kompis sa at jeg burde få Oscar i å tenke sånn. Selvsagt skulle det vært iorden mtp sikkerhet ,men nå er det hvertfall.🙏🙏 Dings ble kjøpt på Finn.no Tore.😀 Bimmerlorris 1 Link to post Share on other sites
Bimmerlorris 752 Posted 6 hours ago Share Posted 6 hours ago 23 minutter siden, sveigis skrev: Veldig gøy ja .😊 Og der kom spm jeg visste ville komme og vil jeg svare på det ? Ok skal gjøre det 😊 Jeg har vært litt psyko når jeg skulle eu godkjenne denne bilen og planlagt nøye når dette skulle gjøres . Jeg satte bare en tape over ,og sørget for få bil inn tidlig på morgenkvisten kl08 somregel . Da er det mørkt ,mange mekanikere er trøtte ,ikke minst lot jeg bil gå på utsiden mens jeg ventet . Og da kom der en ut og satte seg i og testet den osv.😊 Ikke min jobb å finne ut dette og fikk jeg feil ,javel da måtte jeg fikse det men gikk klar så mange år . En kompis sa at jeg burde få Oscar i å tenke sånn. Selvsagt skulle det vært iorden mtp sikkerhet ,men nå er det hvertfall.🙏🙏 Dings ble kjøpt på Finn.no Tore.😀 Ha ha ha, ja jeg var inne på tanken om at du hadde juksa litt 😂 Men pytt, en kjører jo gammal bil og jeg driter skarpt i om det er litt uskyldig unnamanøvreringer på gang 😉 Men NÅ er det i orden og sånt er jo deilig da. Alltid godt å ha ting i orden 👍 Ok, får google merket og se om den kan være å finne noen plass 😃👍 Link to post Share on other sites
Bimmerlorris 752 Posted 6 hours ago Share Posted 6 hours ago Shit, den var dyr 🙈 Link to post Share on other sites
sveigis 8952 Posted 6 hours ago Author Share Posted 6 hours ago 7 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Ha ha ha, ja jeg var inne på tanken om at du hadde juksa litt 😂 Men pytt, en kjører jo gammal bil og jeg driter skarpt i om det er litt uskyldig unnamanøvreringer på gang 😉 Men NÅ er det i orden og sånt er jo deilig da. Alltid godt å ha ting i orden 👍 Ok, får google merket og se om den kan være å finne noen plass 😃👍 Enig i det du skriver her 😊 Om jeg jukser ,så får sensor finne ut av det .😅 Nå er det på stell ja . 3 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Shit, den var dyr 🙈 Dæven såpass ja .😩😩 Link to post Share on other sites
Recommended Posts