Zeveren Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Følger her! Alltid moro å følge med på et skikkelig resturasjonsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Her var tråden ja :). Bra og se denne blir fikset opp igjen uten tvil. Du har litt og henge fingrene i men det vil gi resultater . Ps bladet har jeg letet etter med til salgs annonsen av denne bilen ,men har ikke gitt bingo enda . Men du får beskjed og bilder etterhvert når jeg finner det :). Vmyrhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2018 10 minutter siden, sveigis skrev: Her var tråden ja :). Bra og se denne blir fikset opp igjen uten tvil. Du har litt og henge fingrene i men det vil gi resultater . Ps bladet har jeg letet etter med til salgs annonsen av denne bilen ,men har ikke gitt bingo enda . Men du får beskjed og bilder etterhvert når jeg finner det :). Har mye å gjøre på denne ja. Blir noen riktige oppgraderinger også. Taktrekket bla er grått, og har sluppet, så her blir det svart tak. Og siden det allerede er m5 sorte skinnstoler i den så blir disse byttet til dønn strøkne m5 stoler. Har ett håp om å klare å skaffe sort gulv også, men haster ikke. Har nok sikkert 100t foran meg med rustsveising.. Gleder meg til du finner den gamle annonsen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loefald Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Følger med her (y) Lykke til med prosjektet ditt! Vmyrhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Skikkelig flott prosjekt dette, gleder meg til å lese og se bilder av oppdateringer. Vmyrhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Kult med Biturboprosjekt 👍 Rart at noen får seg til å la noe sånt forfalle og ruste i stykker 😳 Veldig bra at det blir restaurert og gitt nytt liv 😃 Skal du beholde den når fikset eller er fiks og selg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 46 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Kult med Biturboprosjekt 👍 Rart at noen får seg til å la noe sånt forfalle og ruste i stykker 😳 Veldig bra at det blir restaurert og gitt nytt liv 😃 Skal du beholde den når fikset eller er fiks og selg ? Denne blir nok søndagsbilen min:-) tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 11 timer siden, Vmyrhaug skrev: Denne blir nok søndagsbilen min:-) Høres bra ut 😃 Masse lykke til med prosjektet ditt ✌️ Følger med her 👍 Vmyrhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Bra du får vekk den rust elendigheten. Tok en vask under min e34 her i helgen.. gøy når det ikke er tectyl NilsP og Vmyrhaug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 (endret) Denne mener jeg gikk for lut og kaldt vann i Follo en periode. Fikk litt inntrykk av at den bare ble kjøpt fordi det var en B10. Så ble den bare kjørt i "filler" og parkert. Godt å se den har kommet i gode hender! Legg ut så mye du har tid til, en må holde aktivitetsnivået oppe på alle områder her på siden Endret Januar 9, 2018 av FredrikE24 Vmyrhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 18 minutter siden, FredrikE24 skrev: Denne mener jeg gikk for lut og kaldt vann i Follo en periode. Fikk litt inntrykk av at den bare ble kjøpt fordi det var en B10. Så ble den bare kjørt i "filler" og parkert. Godt å se den har kommet i gode hender! Legg ut så mye du har tid til, en må holde aktivitetsnivået oppe på alle områder her på siden Den har nok gått for lut og kaldt vann ja. Er endel rundt omkring som tyder på dette. Fikk noen pm av en på face, der han hadde observert bilen i follo, overhodet ikke pent påpasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Som det nevnes ,fikk vel denne smake pisken.:( Godt den har havnet hos deg og blir fikset . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 9 minutter siden, Vmyrhaug skrev: Den har nok gått for lut og kaldt vann ja. Er endel rundt omkring som tyder på dette. Fikk noen pm av en på face, der han hadde observert bilen i follo, overhodet ikke pent påpasset. Den sto som regel med vinduet nede, og ærmen i kærmen på den lokale benna/bensern/bensinstasjonen der de bilinteresserte/"rånerne" står i helgene hvertfall. Fint langt i fra, men langt i fra pen var mitt inntrykk etter en stund. Jeg har troen på at dette skal gå bra tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå