Gå til innhold

Alpina b10 biturbo resturering.


Vmyrhaug
 Share

Anbefalte innlegg

Noe letting av bil pågår! Fy hvor mye rust jeg finner...

Passasjerside gulv bak og foran blir byttet, førergulv er dårlig. Bakant begge kanaler er å kappe ut, begge fremskjermer er kjeks i nedre kant, alle brakketter til nivåregulering bak er brune, så her blir det storjobb..

20171214_234734.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gabz skrev:

Her må det følges med. Denne gikk vel i Follo? Hvor går den nå? 

Bilen har vel vært landet rundt som jeg forstår. Nå er den på Oppdal, sørtrøndelag. Og er under full resturering. Denne kjøpte jeg for 2 år siden ca, med motorhavari og noe rust under. Var mye mere rust enn jeg trodde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet :) Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gabz skrev:

Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet :) Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. 

Fikk kontakt med en på face, den har visst stått ute ved ett skur i 6år.. samt den hadde stått ute hos han jeg kjøpte den av å.. å trolig vært brukt på norsk vintervei.  Ingen av delene er noe medisin mot rust. Samt den har noen skikkelige bulker under, å der det har startet å ruste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...