VetleMB Skrevet Februar 7, 2018 Skrevet Februar 7, 2018 Hei! Kan ikke huske sist jeg lagde en trÄd eller oppdaterte en trÄd pÄ bimmers.. Men vi prÞver igjen i Är ogsÄ ser vi hva responsen blir  Kan starte med at bilen er en 2004 330i, gÄtt litt over 170 000, pent brukt og godt vedlikeholdt! (For Ä slipper spÞrsmÄl om noen her inne har hatt den fÞr sÄ har MagnusHN hatt denne  ) KjÞpte bilen for et par Är siden oppi Haugesund og har vÊrt fornÞyd siden da Har gjort et par "smÄting" med bilen siden jeg kjÞpte den! Bla lakkert alle 4 hjulbuer samt kanaler og byttet eksos. Monterte luft vinteren 2016/2017 og er meget fornÞyd med komforten etter jeg installerte luft, det mÄ sies at det er noe helt annet enn stivt Coilover sett Siden det har gÄtt 2 sesonger siden jeg kjÞpte bilen sÄ fÄr jeg vel legge ut bilder med forandringer.. Planer for vinteren er vel ikke sÄ mye annet enn Ä lakkere felger (Farge valgt og kommer tilbake til dette) og bygge om felgene.. FÄtt alle delene, men sentrene skal leveres pÄ lakkering og innertÞnnene skal syrebades for Ä fÄ vekk litt mÞkk sÄ jeg fÄr lakkert disse ordentlig ogsÄ  OgsÄ har jeg byttet ytterringer ifra 3 og 3,25 til 3,75 og 4,25 sÄ blir spennendes og ser hvordan dette passer etterhvert  Men alt gÄr er det vel noe som heter... InteriÞr bilder kommer etterhvert! Eller skal prÞve Ä oppdatere etterhvert som jeg gjÞr noe i forhold til hva jeg vanligvis har gjort!  OgsÄ har jeg montert en liten vesentlig ting, og ser dere ikke den sÄ bÞr du ta en synstest... (Helt klar for alle tilbakmeldingene ifra orginalpolitiet evnt alle slags politi pÄ akkurat denne)  Photo: Harald BÀckmark (@Haraldb_photography) og Magnus Nyeggen (@Mhnfoto)   De 2 fÞrste bildene er ifra sesongen 2016 med Supersport Black Evolution Sesongen 2017 S  Mathiseen, And-reas, Even Pladsen og 2 andre reagerte pÄ dette 5
sluquet Skrevet Februar 7, 2018 Skrevet Februar 7, 2018 Heisann! Du skifter vel ikke fordekkene sĂ„ ofte?  Â
VetleMB Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Skrevet Februar 7, 2018 7 minutter siden, sluquet skrev: Heisann! Du skifter vel ikke fordekkene sÄ ofte?   Fordelen med luft, retter seg opp igjen nesten 100% nÄr du kjÞrer i kjÞrehÞyde
sluquet Skrevet Februar 7, 2018 Skrevet Februar 7, 2018 Tenkte mer pÄ at du steiler nÄr den kommer opp i fart, dÄrlig spÞk. Fin bil, men som du sikkert forventer ingen fan av den vingen og «netflix and chill», men hver sin smak  Walkabout reagerte pÄ dette 1
VetleMB Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Skrevet Februar 7, 2018 2 minutter siden, sluquet skrev: Tenkte mer pÄ at du steiler nÄr den kommer opp i fart, dÄrlig spÞk. Fin bil, men som du sikkert forventer ingen fan av den vingen og «netflix and chill», men hver sin smak  Hahah, tenkte ikke sÄ langt engang!  Men du skal ikke vÊre sikker pÄ at du fÄr bytta fil etter 160-180 ihvertfall, ser det pÄ trykkmÄlingene til belgene bak at det gÄr ifra 100PSI til 120PSI over 100km/t sÄ den gjÞr ihvertfall jobben sin! Haha, ingen fare! Er vel ikke sÄ mange som syntes om vingen i det heletatt, men gÞy Ä gjÞre noe utenom det vanlige
awt Skrevet Februar 7, 2018 Skrevet Februar 7, 2018 Vingen var sÄ ekstrem og voldsom at det liksom var helt greit.
Walkabout Skrevet Februar 7, 2018 Skrevet Februar 7, 2018 MÄtte bare dele dette bildet her  GjennomfÞrt stil, det skal du ha!
Gabz Skrevet Februar 7, 2018 Skrevet Februar 7, 2018 Savnet denne pÄ forumet! Dog mÄ jeg si at vingen Þdelegger hele bilen, men det er bare min smak Nydelig bil ellers og ser ut til at den har holdt seg veldig bra. Ron Jeremy reagerte pÄ dette 1
VetleMB Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Skrevet Februar 7, 2018 38 minutter siden, awt skrev: Vingen var sÄ ekstrem og voldsom at det liksom var helt greit. Haha, du er ikke den fÞrste som kommer med den! 10 minutter siden, Walkabout skrev: MÄtte bare dele dette bildet her  GjennomfÞrt stil, det skal du ha! Hahah, sÄ den her for ikke sÄ lenge siden! Men har ikke helt turt Ä prÞve det der selv enda!  3 minutter siden, Gabz skrev: Savnet denne pÄ forumet! Dog mÄ jeg si at vingen Þdelegger hele bilen, men det er bare min smak Nydelig bil ellers og ser ut til at den har holdt seg veldig bra. Var pÄ tide, har bare aldri kommet sÄ langt.. Men nÄ nÄr det er vinter og den stÄr inne sÄ fikk jeg muligheten til slutt  Takk takk, forventer som sagt ikke at vingen skal falle i smak hos alle eller noen i det heletatt, kjÞrer mitt eget lÞp og det har gÄtt bra sÄ langt! Jada, den har holdt seg bra og holder seg bra et par Är til (Minst) fÄr jeg hÄpe
Freakshow Skrevet Februar 8, 2018 Skrevet Februar 8, 2018 WANG GANG! xD flott Ä se bilen pÄ forumet igjen! digga nye defusoren pÄ bilde nr 2! det var meget tÞft! men vinga! den er jeg ikke noe fan xD men det er en smaks sak! godt vi alle ikke er like! da hadde verden vÊrt en kjedelig plass uansett! bilen ser jÊvlig bra ut! hvordan eksos har du montert pÄ den nÄ? og hva var fÞr?  noen flere planer for bilen? ^^
StigJ Skrevet Februar 8, 2018 Skrevet Februar 8, 2018 (endret) Av en eller annen merkelig grunn sÄ har jeg litt sansen for dette bygget her med stativet bakpÄ  Bilen har jeg alltid likt helt fra Magnus begynte Ä dille med den. Vinga er sÄ overkill at det blir litt kult. Men klistermerkene drar alt litt ned da... Synes det gjorde seg veldig at du ryddet litt i nedre del av frontfangeren  Endret Februar 8, 2018 av StigJ
VetleMB Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Skrevet Februar 8, 2018 1 time siden, Freakshow skrev: WANG GANG! xD flott Ă„ se bilen pĂ„ forumet igjen! digga nye defusoren pĂ„ bilde nr 2! det var meget tĂžft! men vinga! den er jeg ikke noe fan xD men det er en smaks sak! godt vi alle ikke er like! da hadde verden vĂŠrt en kjedelig plass uansett! bilen ser jĂŠvlig bra ut! hvordan eksos har du montert pĂ„ den nĂ„? og hva var fĂžr?  noen flere planer for bilen? ^^ Big wang gang heter det đ Diffusoren kommer pĂ„ igjen til vĂ„ren, men ble fjernet og aldri montert igjen under montering av luftfjĂžringđ Ja, hadde alle vĂŠrt like sĂ„ hadde det vĂŠrt kjedelig đ€ Takk takk đ Bytta grenrĂžr og x-pipe, satt grenrĂžr pĂ„ den ifra fĂžr av med en tom katalysator men grenrĂžret knakk rett av sĂ„ da var det pĂ„ tide med noen forandringer đ Har ikke sĂ„ veldig mange planer annet enn breiere felger og litt smĂ„detaljer (muligens noe som gjĂžr bilen bredere men fĂ„r se hva jeg fĂ„r til og tar meg rĂ„d til đ) Og evnt en kompressor hvis jeg finner en kurant en til salgs etterhvert đ 1 time siden, StigJ skrev: Av en eller annen merkelig grunn sĂ„ har jeg litt sansen for dette bygget her med stativet bakpÄ  Bilen har jeg alltid likt helt fra Magnus begynte Ă„ dille med den. Vinga er sĂ„ overkill at det blir litt kult. Men klistermerkene drar alt litt ned da... Synes det gjorde seg veldig at du ryddet litt i nedre del av frontfangeren  Haha, jeg er i samme tankegang som deg at det blir sĂ„ mye at det er kult! (Min mening)đ Klistremerket ryker til sommeren, blir vel noe annet dumt det istedet đ Ja, ble veldig fornĂžyd til slutt med hvordan det ble đ
Freakshow Skrevet Februar 8, 2018 Skrevet Februar 8, 2018 49 minutter siden, VetleMB skrev: Big wang gang heter det đ Diffusoren kommer pĂ„ igjen til vĂ„ren, men ble fjernet og aldri montert igjen under montering av luftfjĂžringđ Ja, hadde alle vĂŠrt like sĂ„ hadde det vĂŠrt kjedelig đ€ Takk takk đ Bytta grenrĂžr og x-pipe, satt grenrĂžr pĂ„ den ifra fĂžr av med en tom katalysator men grenrĂžret knakk rett av sĂ„ da var det pĂ„ tide med noen forandringer đ Har ikke sĂ„ veldig mange planer annet enn breiere felger og litt smĂ„detaljer (muligens noe som gjĂžr bilen bredere men fĂ„r se hva jeg fĂ„r til og tar meg rĂ„d til đ) Og evnt en kompressor hvis jeg finner en kurant en til salgs etterhvert đ Haha, jeg er i samme tankegang som deg at det blir sĂ„ mye at det er kult! (Min mening)đ Klistremerket ryker til sommeren, blir vel noe annet dumt det istedet đ Ja, ble veldig fornĂžyd til slutt med hvordan det ble đ oh yes! my appologies xD didnt meen to step on any toes! xD xD xD det er nice! bredere felger? de samme du har nĂ„ eller andre? ^^ ja mĂ„ fĂ„ pĂ„ diffusoren igjen! den var bad ass kompressor? fikk du ikke med det pĂ„ salget av bilen? mener Magnus hadde kompressor i denne nĂ„r han hadde den!
VetleMB Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Skrevet Februar 8, 2018 1 time siden, Freakshow skrev: oh yes! my appologies xD didnt meen to step on any toes! xD xD xD det er nice! bredere felger? de samme du har nĂ„ eller andre? ^^ ja mĂ„ fĂ„ pĂ„ diffusoren igjen! den var bad ass kompressor? fikk du ikke med det pĂ„ salget av bilen? mener Magnus hadde kompressor i denne nĂ„r han hadde den! Hahahđ Ja, blir 10,25 og 11,5 med andre farger pĂ„ futuraene đ Magnus hadde den ikke veldig lenge, han solgte kompressoren lenge fĂžr han solgte bilen đ  Freakshow reagerte pĂ„ dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ