Mr. Erling Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 (endret) Ja du har rett. F10 525d har en N57 motor og jeg tror at festene er bra. En vidunderlig motor må jeg tilføye BMW N57 motoren Endret Mars 4, 2018 av Mr. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 Har du allerede, eller vurdere du å 'chippe' effekten på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 Nei bilen er per dags dato standard. Har vurdert booste effekten til tider, men det er to ting som egentlig stopper meg. For det første så har 218 hester og 450 nm aldri virka som kjipt så lenge jeg har hatt bilen, og for det andre så syns jeg det å ta ut 270 hester ut av 2 liter R4 høres så brutalt ut. Det går sikkert greit, men hvor lenge? Vil kunne gi flatt jern uten å måtte tenke over at "shit nå kan det hende jeg reduserte levetiden til bilen" Enn så lenge forblir den slik, men hvis jeg får tilbud om å jekke opp effekten bittelitt så kan det hende jeg slår til. Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 (endret) Jeg vurderte chipping, men oppdaget etter litt undersøkelse, at girkassen har en max grense på 500 nm. Den har allerede originalt 430 nm.. så det holder. Tipper neste eier blir glad for at den er original. Endret Mars 4, 2018 av Mr. Erling ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 Ettersom det har vært kald som faen den siste tiden, så har ikke bilvask akkurat vært første prio. Men når bilen ser slik ut, så kjente jeg at noe måtte gjøres. Fant en vaskehall med kran, og dermed var det bare å finne frem bøttene og utstyret. Mye bedre! Så var det bare å kjøre som en bestemor hjem til garasjen. Suksess! Tilbake i garasjen uten en eneste flekk (må bare elske panser linjene) Update angående retrofit av LCI tåkelykter. Loka litt på ISTA og fant ut at dette ikke er direkte Plug&Play. Det ser ut som dette blir en custom jobb, noe som er helt greit for min del (liker utfordringer). Tanken blir å modifisere LCI lykta slik at den passer i pre lci fanger. Blir et morsomt prosjekt, men dette blir pusha litt lenger ned på lista. NBT retrofit står høyere opp akkuratt nå, så det blir å kjøpe inn de manglende delene fremover. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Du har ikke vurdert å fjerne skiltholderen foran? Ser mer clean ut uten på hvit bil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 Har faktisk tenkt tanken, har bare ikke giddet prioritere det hva slags metode anbefaler du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Magneter eller 3m borrelås er mye brukt ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Har faktisk tenkt tanken, har bare ikke giddet prioritere det hva slags metode anbefaler du da? Jeg selv bruker 3M, og er veldig fornøyd med den. Hadde også foliert/lakkert nederste delen av sidespeilene i blank sort 😊 Gorg, ///M-ini95 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 (endret) 3M Dual Lock tape er vel tingen til å feste skiltene Endret Mars 5, 2018 av Gorg ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 Virker som 3M er tingen, så da blir det å gå for en slik løsning takk for tips folks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Magneter er mer aktuelt om du har nylakka fanger uten skruehull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 For å være helt ærlig så aner jeg ikke om det er hull i fangern eller ikke. Blir å se når jeg først fjerner ramma og skilt. Regner med at det er bittelitt mer jobb for å line det opp med magnet kontra 3M? Btw angående folie på nederste del av speilet, så er dette også noe jeg har vært nær gjøre, men har droppa pga en ting. På sikt kommer jeg til å ettermontere LCW, og dermed kommer speilkåpa med det sorte feltet automatisk. Blir litt tullete bruke penger for å få samme looken to ganger Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Se i tråden min på m5'en så ser du hvordan jeg gjorde det. Se side 14 ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 20 timer siden, ///M-ini95 skrev: Update angående retrofit av LCI tåkelykter. Loka litt på ISTA og fant ut at dette ikke er direkte Plug&Play. Det ser ut som dette blir en custom jobb, noe som er helt greit for min del (liker utfordringer). Tanken blir å modifisere LCI lykta slik at den passer i pre lci fanger. Blir et morsomt prosjekt, men dette blir pusha litt lenger ned på lista. NBT retrofit står høyere opp akkuratt nå, så det blir å kjøpe inn de manglende delene fremover. Hvor mye jobb er det snakk om her? Jeg har kjøpt inn LCI tåkelykter og tenkte å få de på plass i min pre-LCI fanger nå snart. Håpte det var like lett som på F01, der det tilsynelatende bare er å fjerne et spor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå