Gå til innhold

F10 525d #Alpinweiss 3 & E61 525i #Titanium Grey II [Quick påske Update]

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, ///M-ini95 said:

Tror det eneste jeg kan tilby med en sånn collab, er å holde lampa for ham 😅 @E.C. er på et helt annet nivå!

Haha, spørs hvem som må holde lampa for hvem her, strålende arbeid fra din side nok en gang 💪

Kanskje jeg skal gi deg en pling neste gang jeg kjører forbi Oslo, er vel muligheter for tomprat mellom oss E61 eiere også :) 

Skrevet
22 minutter siden, E.C. skrev:

Haha, spørs hvem som må holde lampa for hvem her, strålende arbeid fra din side nok en gang 💪

Kanskje jeg skal gi deg en pling neste gang jeg kjører forbi Oslo, er vel muligheter for tomprat mellom oss E61 eiere også :) 

😁

Gjør det! Det er jo alltids vårmønstringen på Bjekebanen 03.mai :) Den pleier som regel å fungere som unnskyldning for å ta turen innom hovedstaden. 

Skrevet
9 timer siden, ///M-ini95 skrev:

😁

Gjør det! Det er jo alltids vårmønstringen på Bjekebanen 03.mai :) Den pleier som regel å fungere som unnskyldning for å ta turen innom hovedstaden. 

Vårmønstringen er hos GS Bildeler (Strømsveien 323B, 1081 Oslo) i år. Vårmønstringen er kombinert treff sammen med Bilpleievelgeren sitt treff. 

Skrevet
13 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Vårmønstringen er hos GS Bildeler (Strømsveien 323B, 1081 Oslo) i år. Vårmønstringen er kombinert treff sammen med Bilpleievelgeren sitt treff. 

Se der ja. Leste bare vårmønstring og dato igår kveld, og gikk automatisk utifra at det var på Bjerke som alle andre år. 

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Litt spent på hvordan det kommer til å bli. 

Skrevet
1 time siden, ///M-ini95 skrev:

Se der ja. Leste bare vårmønstring og dato igår kveld, og gikk automatisk utifra at det var på Bjerke som alle andre år. 

Det er nok forsidebildet på arrangementet som har gjort at man automatisk har tenkt i retning Bjerke. Gikk på samme blemma selv, før det ble oppklart at det er hos GS.

54 minutter siden, ahj skrev:

Litt spent på hvordan det kommer til å bli. 

Ja, sett i lys av at det ikke er verdens største plass på industriområdet rundt GS, og at Bilpleievelgerens arrangement har i overkant av 1 200 "interessenter" og rundt 500 "interessenter" på BMWCCN sitt arrangement, tror jeg det kan bli rimelig kaotiske tilstander der. Det dukker jo tross alt opp fort halvparten, om ikke mer, på BMWCCN sitt arrangement.. :)

Skrevet
37 minutter siden, Saltkjelen skrev:

tror jeg det kan bli rimelig kaotiske tilstander der. 

Får flytte arrangementet til parkeringsplassen på Ikea 😅

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Ja, sett i lys av at det ikke er verdens største plass på industriområdet rundt GS, og at Bilpleievelgerens arrangement har i overkant av 1 200 "interessenter" og rundt 500 "interessenter" på BMWCCN sitt arrangement, tror jeg det kan bli rimelig kaotiske tilstander der. Det dukker jo tross alt opp fort halvparten, om ikke mer, på BMWCCN sitt arrangement.. :)

Ikke sant. Får håpe det er få som skal "tømme" dekk og eksos når dem er der :) 

Skrevet

Ja Armin du leverer som alltid 😊😊🙏

Knallbra oppdatering og flotte biler blir enda bedre .

Forøvrig bra å se e61 med originale gæmlis Ae lys igjen .

Ikke minst så gøy å treffe deg igjen og får jeg sjåfør så vil jeg inn på vårmønstring 😊

Skrevet
5 timer siden, sveigis skrev:

Ja Armin du leverer som alltid 😊😊🙏

Knallbra oppdatering og flotte biler blir enda bedre .

Forøvrig bra å se e61 med originale gæmlis Ae lys igjen .

Ikke minst så gøy å treffe deg igjen og får jeg sjåfør så vil jeg inn på vårmønstring 😊

Takk, Jan 😄

Kjempehyggelig å se deg igjen! Ekstra gøy å se personlig hvor langt du har kommet på så kort tid. Satser på at du får ordnet en tur til Oslo også 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...