ErikTveit Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 Endelig en svart bil med chrome vinduslister! Ser vannvittig mye flottere ut da det er altfor mange som velger shadowline. Original grill så er det en veldig pen gjennomført bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 On 12.5.2018 at 12.59, ErikTveit skrev: Endelig en svart bil med chrome vinduslister! Ser vannvittig mye flottere ut da det er altfor mange som velger shadowline. Original grill så er det en veldig pen gjennomført bil du har! Tusen takk Prøvd chrom grill men syntes dette ble litt rart, har en liggende så er bare å skifte om jeg får lyst 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 (endret) Nå har det vært veldig dårlig med nye ting... Bare fylt diesel, vasket å dura rundt Eneste som er gjort er å få på 10mm spacere forran, splitter i front fangeren(gjorde stor forskjell) og justere ned litt høyde Slenger med noen bilder fra en solskinnsdag her i nærområdet Pluss, har vært på GS treffet i Bud, legger ut et bilde fra brygga i bud og kjøringen på Atlanterhav`s veien Lite bilder men hadde andre ting å drive med Endret Juni 18, 2018 av Anders B Walkabout, Patta, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Juni 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2019 (endret) Liten update: Noen har vært veldig greie å ripet opp bilen min. Dette er en skade som går over begge førerdørene.... legger ved bilde Så her ble det en lakkjobb og full lakkering av begge førerdørene. Er veldig surt men sånn er livet... Har også endret litt. Gått fra 10 til 20mm spacer forran og fra 5 til 10mm bak. Fått prøvd med på å ha leppe. Dette ble kjøpt hos Gs bildeler og er deres Carbon DTM leppe. Gikk i en ukes tid før den sprakk, gikk litt i bakken osv... Slenger bare med noen bilder jeg har, også fått fjernet bakrutevisker. Ingen bilder av dette men ble veldig bra. Endret Juni 25, 2019 av Anders B fupsaker, Daniel., Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet August 9, 2019 Forfatter Share Skrevet August 9, 2019 Da har vi noe småtteri å komme med Hørte med en som tar bilder og lager video av biler om han hadde mulighet til å snekre liten snutt av bilen min, morro å ha Syntes det ble veldig bra og får sett bilen for hvordan den egentlig ser ut, legger også ved noen bilder fra samme seanse Hva tenker dere? Daniel. og Patta reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Ser meget bra ut Vurdert eksospotte med to utblås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet August 9, 2019 Forfatter Share Skrevet August 9, 2019 Akkurat nå, Daniel. skrev: Ser meget bra ut Vurdert eksospotte med to utblås? Har liggende, får se hvor mye jeg gjør før vinteren Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Desember 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2019 (endret) Ny bil Da var tiden inne for ny bil. Gamle ble solgt smertefritt på Finn.no til akkurat den prisen jeg ønsket Kom en og hentet med seg en bil og hadde et fint smil om munnen. Men da var tiden inne for ny bil, som forøvrig ble kjøpt før E91`n ble solgt Bmw F32 428i: Her er det litt planer som kommer til å bli postet her og på instagram... Dette er noe jeg har gledet meg til lenge, savnet etter litt mere power og noe som skiller seg ut fra mengden. Og mener hvertfall interiøret klarer dette meget bra Noe av det som er verdt å nevne er store bremser, Coral dakota lær, stor navi, hud, hk lyd... Liste kommer her 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 2NH M Sportbrake M Sportbremse 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2PL 19"m Lt/aly Wheels Double Sp. 442m/ 19"m Lm Raeder Doppelspeiche 442 M 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 2VF Adaptiv M Suspension Adaptives M Fahrwerk 2VL Variable Sports Steering Variable Sportlenkung 337 M Sport Package M Sportpaket 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine Interieurl. Alu. Laengsschliff Fein 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4DL High.trim Fin. Black High-gloss Akzentleisten Schwarz Hochglaenzend 4NE Blow-by-heater Blow-by-heizer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 552 Adaptive Led Headlight Adaptiver Led-scheinwerfer 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct. Aktive.geschw.reg.+stop&go Funkt. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 654 Dab Tuner Dab Tuner 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NR Apps Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6UH Traffic Information Traffic Information 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 853 Language Version English Sprachversion Englisch 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 999 Order Control First Dealer Cars Auftragssteuerung Hea Endret Januar 7, 2020 av Anders B hemperen, fupsaker, Ron Jeremy og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 10, 2019 Share Skrevet Desember 10, 2019 Grattis Ganske grei oppgradering det der. Spenstig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 10, 2019 Share Skrevet Desember 10, 2019 Herlig bil med flott motor ! Hadde glede av å ratte en F31 328 X Drive en vinter og det var helt Ok 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Desember 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2019 19 timer siden, Tony Soprano skrev: Herlig bil med flott motor ! Hadde glede av å ratte en F31 328 X Drive en vinter og det var helt Ok 🤩 Kjente litt på hvordan den føltes ut før snøen kom og er leken, hvertfall med sportskasse som girer overraskende fort Padler er også greie, "vurderer" litt mye da jeg downshifter på høyt turtall men er for å redde motor og gir så er greit. 20 timer siden, Daniel. skrev: Grattis Ganske grei oppgradering det der. Spenstig interiør! Er ikke det alle har, noe jeg syntes er ekstremt kult Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 14, 2019 Share Skrevet Desember 14, 2019 Gratulerer med finfin bil! Du skriver Coral (red?) interiør, men på bildet ser det mer ut som Amarobrunt. Begge to er herlig annerledes, er ikke mange av disse rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Desember 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2019 På 14.12.2019 den 10.15, papertiger skrev: Gratulerer med finfin bil! Du skriver Coral (red?) interiør, men på bildet ser det mer ut som Amarobrunt. Begge to er herlig annerledes, er ikke mange av disse rundt omkring. Fullt klar over forskjellen på rød og brun Men er bildene som lyver, i virkeligheten er disse en nydelig rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 23, 2019 Share Skrevet Desember 23, 2019 24 minutter siden, Anders B skrev: Fullt klar over forskjellen på rød og brun Men er bildene som lyver, i virkeligheten er disse en nydelig rød Ja trodde ikke du var fargeblind 😛 ble usikker selv om det var noe annet som var Coral. Såg selv etter 3/4-serie med Coral red interiør, og siklet på en alpinhvit 3GT med Coral red, men den var såpass stusselig utstyrt ellers at jeg slo den fra meg. Det er noe herligt fresht og sportslig over den interiørfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet August 6, 2020 Forfatter Share Skrevet August 6, 2020 (endret) Da er det på tide å gi lyd fra meg igjen. Slenger inn det jeg har avbilder av nye ting men også noen bilder av bilen generelt. Starter det hele meg bilde under oljeskift. Var 15000 kilometer siden sist og syntes 30000 intervall er for lenge så bytter heller olje og filter en gang selv ca midt imellom. Så trengte også bilen sårt en runde med poleringsmaskin. Dette gjorde jeg selv og ble et helt ok resultat. Fra "grå" ripete til svart blank bil, dårlig med bilder fra dette men Sett en del på M-performance lister inni men syntes ikke tørr carbon er helt min greie. Fant en som solgte dette men med blank carbon og kjøpte dette settet. Ble veldig bra!! Før: Etter: Legger så ved et par bilder jeg har av bilen. Bestilt litt diverse som leppe, spoiler, osv som skal på etter snøen er borte igjen (2021). Så håper bilen blir bedre til neste år Gjerne si meninger eller hva dere tenker Endret August 6, 2020 av Anders B hanssae, Daniel., HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå