Anders B Skrevet Mars 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2021 Fått på diffuser og ny eksos. Leverte bilen på Svendsen eksos Lørenskog, veldig fornøyd. Ble sveiset inn v-band klemme så jeg kan skifte over til originalt om jeg behøver det. Legger ved bilde av bakenden og video av hvordan lyden ble Ukorrekt med 435i eksos på en 428i men løfter utseende i mine øyne😎 filtered-A9E5F35B-D195-4C4D-BB5D-600EB30708AE.mp4 Herr_eklund, mathiseeen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mars 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2021 (endret) Da har man fått gjort litt til. Senkesett på, nye speilkåper og sota blinklys som også er dynamiske. Klarte selvfølgelig å knuse speilet på fører side når jeg skulle ut med dette. Ringte Sulland og di skulle ha 5135,- for et speilglass(!!!), dette er minuset med å ha blendbare yttespeil... Men fant brukt til en billigere penge så får se om dette passer og fungerer når det kommer. Legger ved litt bilder, ble greit fornøyd. Stiv slik jeg vil ha den. Er klar til godkjenning nå og på minste høyde i henhold til Tüv. Blir firehjulskontroll og godkjenning så fort som mulig Endret Mars 26, 2021 av Anders B fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet April 16, 2021 Forfatter Share Skrevet April 16, 2021 Da er nyhjula fått seg en test. Ble 225/35 på 9" forran og 245/30 på 10" bak. Gjenstår litt fortsatt men begynner å nærme seg noe. Det som står igjen: magneter for skilt, lakkere bakskjerm (En som var uheldig og smalt døra i meg😪), senke litt mer bak, kanskje leppe. Legger ved bilde av sånn den ser ut nå hvertfall😎 papertiger, fupsaker, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Det var 1 stk clean F32! Rålekker. Anders B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 22, 2021 Share Skrevet April 22, 2021 Ser meget bra ut! Anders B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet April 26, 2021 Forfatter Share Skrevet April 26, 2021 Photoshoot med @HenrikEvenstadsom kameramann😇 BTS, fupsaker, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herr_eklund Skrevet April 30, 2021 Share Skrevet April 30, 2021 @Anders B läcker f32 och fina uppgraderingar du gjort med den. kan jag fråga dig vilken diffusor du har valt? Köpte min från koed och den var för liten.. Hade också tänkt å ta turen inom svendsens eksos med min f32 är det bakpottan som dom tog bort bara eller vilken lösning gick du för? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet April 30, 2021 Forfatter Share Skrevet April 30, 2021 2 timer siden, Herr_eklund skrev: @Anders B läcker f32 och fina uppgraderingar du gjort med den. kan jag fråga dig vilken diffusor du har valt? Köpte min från koed och den var för liten.. Hade också tänkt å ta turen inom svendsens eksos med min f32 är det bakpottan som dom tog bort bara eller vilken lösning gick du för? Jeg kjøpte diffuser fra Lz Customs. Her er det tatt bort bakre lyddemper og splittet røret for en utblås på hver av sidene bak. Satt inn v-band klemme for enkelt å kunne ta tilbake til original tilfelle det er nødvendig👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herr_eklund Skrevet April 30, 2021 Share Skrevet April 30, 2021 Så kult, ska höra med dom. Tack för tipset 🦾 Anders B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mai 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2021 (endret) Da har bilen fått litt div igjen. Bakskjerm lakkert og bulk fjernet. Var også innom å fikk tatt bort en parkeringsbulk jeg hadde på døra. Fått festet magneter på skiltet, dette gjorde jeg før jeg godkjente senkesettet. Legger ved bilde av hvordan det ser ut bak fangeren og hvordan magnetene fungerer. filtered-3914148E-D7CD-4359-BC4C-84A182EE81DE.mp4 Service snart, etter dette skal jeg ha på leppe og litt. Skal få tatt noen bilder når dette er på så dere får se😇 Må få sotet vinduene også, begynner å bli bil av dette også😅 Endret Mai 3, 2021 av Anders B fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Juli 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2021 Starter denne updaten på litt kjedelig vis. Bilen begynte plutselig å fjuske og ville ikke starte igjen etter jeg prøvde stoppe og starte. Bilen ble tauet til Sulland Hamar for å undersøke dette. Etter rundt en mnd, to nye hjerner, en motor til variabel timing og en releboks fikk jeg endelig igjen bilen med nylakkert dør da dem hadde uheldigvis mistet bilen baklengs inn i bukken dems... Fint hakk i døra men resultatet ble bra. Litt sig men dette skal di rette opp i. Legger ved et par bilder slik bilen står pr dags dato. Bare småplukk som er å fikse på men helt ferdig blir man aldri. Ikke helt overbevist over hvordan slutt produktet ble, ikke helt fornøyd. Evt tanker og tips til hva som kan gjøres?😁 Nå er det korrigering av lakk som står for tur og ellers shine/gjøre klar bilen til Koed sitt event på Trevatn😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet August 12, 2021 Forfatter Share Skrevet August 12, 2021 Koed 2021 suksess og sommeren snart over? Legger ved bilde tatt fra Koed sitt treff, satser på gjentagelse. Har også fått montert Gts look baklykter. Dette gjorde bakenden så mye "nyere" og ser veldig flott ut etter min mening. Legger også ved et par bilder fra en Shoot jeg hadde med en som kan å knipse bilder(med bedre kvalitet enn jeg klarer😅) papertiger, mathiseeen, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Oktober 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2021 (endret) Lite forandring og sesongen snart slutt. Legger ved bilder tatt nå nylig 😎 Endret Oktober 18, 2021 av Anders B Fahad, Marius2002, StigJ og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 18, 2021 Share Skrevet Oktober 18, 2021 Det interiøret, nydelig! For øvrig veldig utenpå også, men det interiøret kunne jeg virkelig hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Oktober 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2021 På 18.10.2021 den 11.01, papertiger skrev: Det interiøret, nydelig! For øvrig veldig utenpå også, men det interiøret kunne jeg virkelig hatt. Ja, liker det selv. Føler det skiller seg litt ut og er mange som tar seg en titt ekstra når di ser fargen osv inni👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå