Slavearbeider'n Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 (endret) 21 minutter siden, Eystein Ose skrev: Hadde magneter en stund jeg også. Men sleit med å finne en god nok lim til å feste de til skiltet. Noen anbefalinger? Har følgt med her en stund, utrolig fin bil! Montasjelim slår alt. Superlim og liknende er bare tull. Jeg personlig festet mine magneter med Essve Tack som holder flere 100 kilo per kvm Ellers så har Bostik ett lim som tørker på 15 min. Brukt dette med stort hell i jobb der tiden er knapp. Endret August 11, 2018 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 Takker! Det er notert. Prøvde både tec7 og superlim uten suksess🤦🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 2 minutter siden, Eystein Ose skrev: Takker! Det er notert. Prøvde både tec7 og superlim uten suksess🤦🏻♂️ Tec7 er bare klin. Skikkelig montasjelim som er herder er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 (endret) 9 timer siden, Eystein Ose skrev: Hadde magneter en stund jeg også. Men sleit med å finne en god nok lim til å feste de til skiltet. Noen anbefalinger? Har følgt med her en stund, utrolig fin bil! 3M dobbelsidig tape som han nevner her burde gjøre jobben Endret August 12, 2018 av BMWlog Edit: Så ikke nye innlegg da de var på neste side :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 Har brukt clas ohlson sin dual lock borrelås på de 3-4 siste bilene mine. Funker som juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Hvordan monterte du endestussene?😮 Bare clamp-on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 (endret) 22 minutter siden, OddM/// skrev: Hvordan monterte du endestussene?😮 Bare clamp-on? Right out of the box så har de stussene 3 justeringsskruer til å få «vridd» stussene riktig til. Men på 335n så bøyer enderørene til pottene seg tidlig, og da fikk man ikke endestussen langt nok inn. Så dette løste vi med å kappe av litt av stussene slik at jeg fikk de langt nok inn til at det så pent ut. Deretter punktsveiset vi de fast. 😄 Vet at for eks. Burger Motorsport, selger bolt-on på org stusser. Endret August 14, 2018 av Designer OddM/// reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Damer i bikini elsker Tire Shine! Noe til ettertanke, @Designer? Daniel., Walkabout, Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 4 minutter siden, magneten skrev: Damer i bikini elsker Tire Shine! Noe til ettertanke, @Designer? HAR JO HATT DET PÅ NÅ!!!! 😫 Skal gjøre det oftere...😅 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 On 14.8.2018 at 9.36, Designer skrev: Right out of the box så har de stussene 3 justeringsskruer til å få «vridd» stussene riktig til. Men på 335n så bøyer enderørene til pottene seg tidlig, og da fikk man ikke endestussen langt nok inn. Så dette løste vi med å kappe av litt av stussene slik at jeg fikk de langt nok inn til at det så pent ut. Deretter punktsveiset vi de fast. 😄 Vet at for eks. Burger Motorsport, selger bolt-on på org stusser. Allright! Måtte du kappe noe i de originale stussene, eller står de fremedeles urørte inni biltema stussene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 21 minutter siden, OddM/// skrev: Allright! Måtte du kappe noe i de originale stussene, eller står de fremedeles urørte inni biltema stussene? Kappet av de originale ja, glemte å nevne det. Så de org. pyntestussen er totalt fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 (endret) Solgte B5’n på 15min og leverte den i dag. Nå er jeg på vei hjem med nye brukisen! E46 328i 👍 Litt fiks så er den god som gull.💪 Endret August 16, 2018 av Designer osteper, danskiii, Runey og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 (endret) 50 minutter siden, Designer skrev: Solgte B5’n på 15min og leverte den i dag. Nå er jeg på vei hjem med nye brukisen! E46 328i 👍 Litt fiks så er den god som gull.💪 Tøft, den der kikka jeg og på istad haha Ålreit brukis det der! Endret August 16, 2018 av osteper Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 9 minutter siden, osteper skrev: Tøft, den der kikka jeg og på istad haha Ålreit brukis det der! Ja jeg var ikke aleine om å være intr. fikk jeg høre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå