Tonnnnny Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Heisann... Kan jeg bruke styringsenheten for dieselsystemet fra en 330d på en 320d ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonnnnny Skrevet Mai 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2018 Er det ingen som har snøring her inne ell Motorhavaristen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonnnnny Skrevet Mai 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2018 Waist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Du sier ingenting om årsmodell på verken av bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Oppførselen er vel også i den retning, at de som har kunnskap, kanskje ikke gidder å svare... lagunilla, Marius2002 og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Joda, du har jo ett poeng der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 (endret) Mulig mange har snøring, men det gjelder å ha en nogen lunde moden fremtoning og ikke minst god overskrift. Samtidig er det essensielt å få med bil og årstall(motorkode er et pluss) om man skal ha håp på skikkelig svar. At man ikke får svar første døgnet i helg/helligdager(herunder kveld til 1. mai og 1. mai) er normalt, folk gjør ofte annet. Jeg har er ingen utnevnt ekspert, men @TRF derimot har vært generøs og skriver mye om dieselmotorene til BMW her: Slik jeg tolket det er det kun M47D20(ikke D20tu) som kan ha slik styreenhet, som var plassert over pumpen. Resten hadde Common Rail og da var alt dette resten i pumpen? Så da vil du ikke kunne ta pumpe/enhet fra 330d. Dette er helt gresk for meg og et skudd i blinde, men jeg tagger @TRF en gang til, så mulig om han har tid kan rette meg opp og/eller svare deg... Endret Mai 1, 2018 av Marius2002 And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 Nei. fupsaker, Hefre auto og Marius2002 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå