StigJ Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 (endret) 3 minutter siden, Ampera skrev: Kaller du dette snø?😎 Her sier vi, det er rim på bakken! Skulle til å kommentere det jeg og. Og jeg som faktisk bor noen mil nærmere syden en @awt mener det der er nærmere rim. Snakk om å spamme ned tråden til @magneten med vas Endret Januar 6, 2022 av StigJ Marius2002, Blinklys og awt reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 (endret) 20 minutter siden, awt skrev: Ingenting er vel så relevant for tråden som huskene utenfor huset vårt, men ja; Måtte bare spørre siden jeg syntes jeg kunne huske å ha sett en liknende struktur tidligere Ang å spamme ned tråden, jeg beklager det jeg satte i gang her.. Endret Januar 6, 2022 av GreenE36Cab Marius2002 og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 Bedre med litt (relevant) spam enn et dødt forum. Blinklys, ahj, hsd og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 6 minutter siden, awt skrev: Bedre med litt (relevant) spam enn et dødt forum. Jeg tror ikke det er noen fare for at dette forumet dør med det første Dette må da være et av de mest aktive forumene nå for tida.. Noe som er bra og jeg er veldig glad jeg registrerte meg når jeg gjorde og får vært med litt på moroa Men nå trenger vi litt @magneten humor i tråden her awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Støtter underskiftskampanje for å få ny oppdatering her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå