magneten Posted May 15, 2018 Posted May 15, 2018 (edited) 2002 BMW M3 SMG II i Titansilber Metallic Da var drømmebilen fra ungdomstiden kjøpt! Importert fra Tyskland i 2003. Hatt minst 2 eiere siden da. Jeg hadde faktisk lyst til å prøve meg på en SMG II-bil, og jeg liker det til nå Denne er skremmende fin i lakken, noe som sikkert betyr at den har vært krasjet og omlakkert. Mulig å finne ut dette? Interiøret er jo helt og greit. Bilen trenger litt pleie og kjærlighet, og det skal den få hos meg! Men fytti rakkern som det drar!! Jeg trodde Z4 Coupe 3.0si liksom var sprek. Beklager virkelig, @StigJ, men dette var helt andre boller! Det er fantastisk å ha S54-motoren i livet sitt! Standard utstyr som er verdt å nevne: - Automatisk klima - Takluke - Navigasjon - Telefon(!) - Elektriske seter - PDC - Regnsensor - Xenonlys - 6 CD-skifter - Harman Kardon-anlegg - Multifunksjonsratt Oppgraderinger fra noen eiere siden: - Bilstein PSS10 coilovers - OZ Racing Ultraleggera 19" felger - BMW Performance-frambremser fra 135i med CSL-bremseskiver - Original M3 CSL-bakluke - Replica M3 CSL-frontfanger med splittere lakkert i sort - M3 CSL-Diffuser lakkert i sort - Carbonfiberskiftere på ratt - Forsterket bakstilling - Ny(ere) clutch - Angeleyes - Semsket skinnratt - Feilplassert M-merke - Sotede ruter - LED-skiltlys - Powerflex foringer Oppvarmingsfasen, altså! Og her skal den bo, utendørs, stakkars Nå freses det avgårde til Nürburgring allerede på torsdag! Edited October 23, 2018 by magneten Fahad, Ron Jeremy, BimmerFan! and 19 others 22
fxslin Posted May 15, 2018 Posted May 15, 2018 Wohoo!!! Gratulerer!! dette blir bra, S54 er en morsom motor magneten 1
danskiii Posted May 15, 2018 Posted May 15, 2018 Nå snakker vi her Gratulerer med flott bil! magneten 1
magneten Posted May 15, 2018 Author Posted May 15, 2018 Takk skal dere ha @fxslin og @danskiii Måtte ha noe bensin i blodet igjen! danskiii 1
Marius2002 Posted May 15, 2018 Posted May 15, 2018 Herlig bil og gratulerer Har du fortsatt i3s? magneten 1
magneten Posted May 15, 2018 Author Posted May 15, 2018 11 minutter siden, Marius2002 skrev: Herlig bil og gratulerer Har du fortsatt i3s? Yes, den ruger/lader på garasjeplassen min Så M3en blir en ren kosebil/pengesluk. Marius2002 1
Tollefsen Posted May 15, 2018 Posted May 15, 2018 Gratulerer så mye med skikkelig godbil hvis du skal kjenne på noe som virkelig røsker så er kompressor neste steg Blir det å holde bilen som den er nå uten store forandringer? magneten 1
magneten Posted May 15, 2018 Author Posted May 15, 2018 4 minutter siden, Tollefsen skrev: Gratulerer så mye med skikkelig godbil hvis du skal kjenne på noe som virkelig røsker så er kompressor neste steg Blir det å holde bilen som den er nå uten store forandringer? Tusen hjertelig! Jeg blir vettskremt allerede nå, så dette holder plenti Det blir nok noe skruing og pleie på denne bilen, ja (Har allerede bestilt noe latterligt dyrt ) Utvendig synes jeg bilen er perfekt nå Kanskje utenom sotingen, og felgene, men de er jo tøffe da, og lette
Tollefsen Posted May 15, 2018 Posted May 15, 2018 6 minutter siden, magneten skrev: Tusen hjertelig! Jeg blir vettskremt allerede nå, så dette holder plenti Det blir nok noe skruing og pleie på denne bilen, ja (Har allerede bestilt noe latterligt dyrt ) Utvendig synes jeg bilen er perfekt nå Kanskje utenom sotingen, og felgene, men de er jo tøffe da, og lette Høres godt ut! Hvis jeg skulle måtte ta en råsjans på hva det skulle være må det være catback eksosanlegg (?) magneten 1
magneten Posted May 15, 2018 Author Posted May 15, 2018 (edited) 28 minutter siden, Tollefsen skrev: Høres godt ut! Hvis jeg skulle måtte ta en råsjans på hva det skulle være må det være catback eksosanlegg (?) Nope Jeg er ganske forelsket i lyden fra originaleksosen altså, den frekke raspete lyden, som ligger å frister over 3000 rpm Og skriker opp til 7900 rpm Edited May 15, 2018 by magneten Tollefsen 1
lagunilla Posted May 16, 2018 Posted May 16, 2018 Fint å se at du har våknet og kvittet deg med i3 som profil bilde🤓 Gratulerer med ny bil! magneten 1
Ron Jeremy Posted May 16, 2018 Posted May 16, 2018 Du har egentlig det beste fra to verdener nå, det som var og det som blir - ingen av delene er feil. S54 og E46 er selve rosinen i pølsa når det kommer til M3 og BMW, ingen over, ingen ved siden, ta vare på den, men bruk den Grattis! magneten 1
magneten Posted May 16, 2018 Author Posted May 16, 2018 51 minutter siden, lagunilla skrev: Fint å se at du har våknet og kvittet deg med i3 som profil bilde🤓 Gratulerer med ny bil! Hehe, passer seg litt bedre dette ja! Takker! 11 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Du har egentlig det beste fra to verdener nå, det som var og det som blir - ingen av delene er feil. S54 og E46 er selve rosinen i pølsa når det kommer til M3 og BMW, ingen over, ingen ved siden, ta vare på den, men bruk den Grattis! Sant det Ja, E46 M3 er kanonbil! Komfortabel å kjøre, men kan virkelig rive skinnet av pølsa når det trengs Skal gjøre det jeg kan for at den skal få et godt liv hos meg Hjertelig takk!
magneten Posted May 16, 2018 Author Posted May 16, 2018 12 minutter siden, Gabz skrev: Gratulerer med rå kjøremaskin Takk skal du ha
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now