t06afre Posted May 26, 2018 Posted May 26, 2018 Min E38 ble underkjent under PK på grunn av dårlig parkbrems høyre side😲. Ser at nye bremsesko fra Febi Bilstein koster ca halvparten av de orginale hos GS Bildeler. På en slik kan det jo være fristende å velge denne delen fremfor orginal. Hva mener dere
Rizna Posted May 26, 2018 Posted May 26, 2018 Har kjøpt en god del deler fra febi, har vært fornøyd med alle delene sålangt. t06afre 1
Øyvind L. Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 Min er faring er at originale hånbrekksko er det desidert beste alternativet. Saltkjelen 1
Saltkjelen Posted May 27, 2018 Posted May 27, 2018 Jeg vil, på generelt basis, fraråde bruk av Febi. I noen tilfeller er det gode saker (f.eks OEM/LMI/ZF), men i de aller fleste tilfeller er det billige deler som er kjøpt opp og stemplet med Febi-logo. Øyvind L., uglefossen and ///M-ini95 3
*MrB* Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Har litt blandet erfaring med Febi. Hos GS kjøper jeg stort sett bare ZF til understellet, og Zimmermann/Bosch bremsedeler. Aldri hatt trøbbel med de merkene. Slike slitedeler er greit å kjøpe inn på kampanjer. Man vet jo aldri når man trenger det, og da får man gjerne originalt til "Febipris" ☺️
vegard89 Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 (edited) Kanskje greit og sjekke ut koed også, da dem ofte har litt bedre priser enn gs på mye. Edited May 29, 2018 by vegard89
quandt1960 Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Helt kurant men jeg har måttet bytte inn to deler på reklamasjon hos GS. Så kvaliteten er ikke OEM nivå helt men funker greit.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now