Jump to content

Recommended Posts

Posted

Min E38 ble underkjent under PK på grunn av dårlig parkbrems høyre side😲. Ser at nye bremsesko fra Febi Bilstein koster ca halvparten av de orginale hos GS Bildeler. På en slik kan det jo være fristende å velge denne delen fremfor orginal. Hva mener dere

Posted

Har litt blandet erfaring med Febi. Hos GS kjøper jeg stort sett bare ZF til understellet, og Zimmermann/Bosch bremsedeler. Aldri hatt trøbbel med de merkene.

 

Slike slitedeler er greit å kjøpe inn på kampanjer. Man vet jo aldri når man trenger det, og da får man gjerne originalt til "Febipris" ☺️

Posted (edited)

Kanskje greit og sjekke ut koed også, da dem ofte har litt bedre priser enn gs på mye.

Edited by vegard89

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...