BmwKlovn Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Dere som kjenner til den M5 blå kalipper fargen. Er dette noen man får tak i? Ser fler har malt sine, men finner ikke SÅ stort utvalg i de lokale butikkene med blå farger, så litt usikker på om noe likner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Jeg brukte Biltema sin blå caliper lakk. Syns jeg traff greit egentlig, men husk at bildene er tatt 2 år etter jeg lakkerte dem. Fargen er også bittelitt mørkere in real life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Juni 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2018 Var faktisk ikke så galen den nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 Da jeg endelig fikk litt dimensjon på bremsene klarte jeg heller ikke å dy meg for denne "oppgraderingen" med å etterligne M5. Jeg gikk for RS-blå fra Foliatec, etter å har vært i kontakt med andre medlemmer her. Det er noe blåere enn originalen som jeg ikke klarte å finne. Fikk først litt bakoversveis og lurte på hva jeg hadde gjort da de ble veldig knallblå. Men nå som fargen har mørknet litt og jeg fikk på M-merker er jeg veldig fornøyd. Topp kvalitet på lakken og varmebestandige merker fra eBay holder seg veldig godt. Legger ved litt bilder av møkkete og ren bil i ulike vinkler og lys for inntrykk. Walkabout, fxslin og Chris A reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 Bare penslet du dem på eller hadde du tilgang til sprøyte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 Og hvor fikk du takk i M merkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 Jeg valgte å pensle på for å gjøre det uten å demontere noe. Veldig grei anvisning fulgte med, men kjøpte bedre pensel. La 3 eller 4 strøk bare fortløpende rundt bilen og lot det herde noen dager før jeg satte på merker. Jeg hadde litt tull med brukeren min på eBay så handlet uten å logge inn, men jeg mener 99% det var disse: https://www.ebay.com/itm/BMW-M-Brake-Caliper-Calliper-Decals-Stickers-for-M3-M4-M5-Various-Colours/352374715964?hash=item520b2b763c:g:8YUAAOSwZQRYZmPK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Den blå fargen heter Monte Carlo Blue metallic. Fåes hos Bmw. larserso reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Tips! Kan også legge et lag med egnet klarlakk til slutt etter M-merkene er montert, da beskytter de ekstra og merkene holder seg fine lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 4 timer siden, ///M3 skrev: Den blå fargen heter Monte Carlo Blue metallic. Fåes hos Bmw. Er den også varmebestandig så den tåler å sitte på kalipere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 Fant denne tråden @larserso:) larserso reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå