Gabz Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 Her var det mye snacks på en gang A.Ertesvåg og S.Terum reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Mars 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2019 Sida sist har eg henta litt deler fra RFS performace. Aeromotive BTR og mekanisk bensinpumpe. Maxxecu race med ledningsnett, justerbare kamdrev og hydraulisk cnc fresa brekk 😄 Har laga feste til brekket og fått igjen understellet fra sandblåsing og pulverlakk. Meget happy med resultatet😄 S.Terum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 (endret) Sandblåste og pulverlakka du hjå Sopro på Kaupanger? Har ein E30 bakstilling som skulle vore pulverlakkert, og teinkte at dei kanskje kan ta jobben med mindre eg får sendt det til Ørsta via jobben og lakkert delene der. Einaste faren for min del då er at eg blir gåandes i all den tid før eg får dei igjen. Det slepp eg med Sopro Endret April 1, 2019 av RF91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet April 1, 2019 Forfatter Share Skrevet April 1, 2019 Sopro på Kaupanger ja 😄👍 S.Terum og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 2, 2019 Share Skrevet April 2, 2019 Heftig bygg dette! S.Terum og A.Ertesvåg reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet April 5, 2019 Forfatter Share Skrevet April 5, 2019 Pynta litt på caliperane og monterte litt nye deler idag😄 kjøpte overhalingskitt på eBay. S.Terum og mr.Wreckless reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Første M3 med 6 bremsekalippere?? Spøk til side, bra jobb! Har fundert litt på å lakke og overhale mine også. Var ///M logoen på kalipperene allerede der eller er det noe du malte på? Komplisert å bytte o-ringer osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 Haha ja, skal ha doble bak 😊 2stk til hydraulisk brekk. M logoen er der originalt så har malt der det er «printa» inn om du forstår 👍 gjekk veldig greit å skifte egentlig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 Har fått jobba litt på bilen siste vekene 😄 Har fått festa brannveggen og laga fester til bakruta. Den vil bli skrudd fast. Har og laga fester til resten av rutene. Bøygde meg noke stål og lagde ein patent for å enkelt ta ut siderutene framme. Var redd det skulle bli ustabilt men blei greit med dørpakninger montert. Fekk tak i 3mm alu og lagde meg dørplater. Desse er også festa med popnuts for enkelt å skru dei av. Gjenstår og lage dørhandtak men dei fekk eg i posten fra eBay igår. Feste til rattstammen er endelig på plass, dette er «heimelaga» å virka som det fungerte veldig bra😄står eit nålelager inne i lagerhuset. S.Terum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 Og sist men ikkje minst har me fått farge på bilen. Har vå eit eventyr på både godt og vondt men med tanke på kva bilen skal brukast til får det vere godt nok. Konklusjonen får bli at ein har lært mykje å at det blir bedre resultat neste gang 😂 Blir kjekt å få begynne å montere litt etter kvart 😄 BjornarHS, Skulebollen, mr.Wreckless og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Niiice Blir veldig bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 4 timer siden, Gabz skrev: Niiice Blir veldig bra dette! Satser på det 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mai 2, 2019 Share Skrevet Mai 2, 2019 Flotte greier, men du skulle ikke vurdert å slengt på et karbon tak når du først er nede på bare chassiset for å kvitte deg med så mye vekt som mulig? Eller det var kanskje ikke soltak på modellen din..? Fortsatt bra innsats, gøy å se på A.Ertesvåg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Mai 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2019 Liker tanken av karbontak ja 😍 men her var det uten soltak å har igrunn nok å henge fingrene i, men kansje ein gang i framtiden 😄👍 mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Juni 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2019 Tja har skjedd ein del sida sist 😄 Fekk igjen skruer til understell fra eloksering, veldig fornøygd med resultatet. Litt nye foringer og svær intercooler. Fekk pressa i ein del foringar å nye hjullager bak 😄 Litt montering invendig Monterte wisefab og nye coilovers, dei originale bremseskivene og nyoverhala caliperane. monterte bakstilling. Strongflex/alu motorputer Liten detalj Og vips var den på hjulene igjen 👍første gang sida den ankom garasjen 😄 Testing av øyreflappstol Fått pjuska litt med motoren og, montert justerbart kamdrev, mekanisk bensinpumpe og vannflens med an20 rett på blokka. Brakett til servo og dynamo i produksjon. Lager så eg får dynamo og servopumpe på innsugsida. Dette fordi dynamoen ikkje tåler varmen fra eksosen. Har faktisk henta meg glassfiberkit fra HGK også 😄 dette blir mest sannsynlig liggende på lager fram til eg har lært meg å kjøre bil 👍 måtte nett teste noken felga eg hadde liggande, satt som eit skudd 👍 Takk for denne gang, håper det blir mykje tid til bilen framover 😄 S.Terum, fxslin, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå