mr.Wreckless Skrevet September 21, 2018 Forfatter Skrevet September 21, 2018 Hva er så dette som har dukket opp i posten? Regninger hører jeg dere sier.. 🤣 Ja ja, slikt får vi alle, men under regningene? Hva ligger der? La oss sjekke dette ut litt nærmere...: Se her ja, dog ingen premie til dere som gjettet rett! Ser bra ut, men det bør det være til den prisen også! Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2
mr.Wreckless Skrevet September 21, 2018 Forfatter Skrevet September 21, 2018 (endret) Og en rask tur i garasjen for å smette det på, de gamle gjellene var mistenkelig vanskelig å få ut, kanskje de hadde funnet seg til rette i sitt nye karbon-hjem? NVM the dirt. Jeg har da vært ute på luftetur med doningen Endret September 21, 2018 av mr.Wreckless Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2
mr.Wreckless Skrevet September 21, 2018 Forfatter Skrevet September 21, 2018 Også var det nyrene sin tur: Utrolig hvor stor forskjell sorte nyrer gjør! Jeg likte dette Håper det blir passelig med frontfanger og panser i karbon med tiden også for å matche skjermene.. Det var ikke billige e-bay nyrer. Jeg så de var 2-delte akkurat som de originale så det er vel et pluss. Jeg sier meg fornøyd med oppdateringen 😎 Det kommer nok gå smått framover til våren. Skal se om jeg får på en instrumentskive i KM/T ellers så trenger fortsatt kredittkortet mitt en etterlengtet pause. Til våren venter EU kontroll og som sagt panser og fanger i karbon for å matche resten. Har og tenkt på å skaffe den listen under lykta i karbon, samt angel eyes. magneten og Ivrig86 reagerte på dette 2
danskiii Skrevet September 21, 2018 Skrevet September 21, 2018 Skal du da foliere de karosserideler som ikke kan byttes til karbon til slutt?
mr.Wreckless Skrevet September 21, 2018 Forfatter Skrevet September 21, 2018 (endret) 26 minutter siden, danskiii skrev: Skal du da foliere de karosserideler som ikke kan byttes til karbon til slutt? Nei, har ikke en plan om det. Jeg satser på at metalldeler utvendig blir i OEM sort og det jeg setter på av store karosserideler blir skyggelagt. Alt blir jo uansett ganske langt fram i tid, men jeg ser for meg karosseriet stort sett sort eller skyggelagt: -Skjermer i karbon, skyggelagt -Panser i karbon, skyggelagt, (men powerdome bulken på panseret i synlig karbon) -CSL framfanger i karbon -CSL diffuser i karbon, skyggelagt men synlig karbon på "leppa" -CSL bagasjelokk i karbon, skyggelagt, men mulig jeg prøver å få til at "spoilerdelen" blir uten skygge/farge Dette håper jeg gjør at alt faller på plass og gir en slags helhet, utover det ønsker jeg detaljer og smådeler i karbon uten skyggelegging: -Tak i karbon -Lepper på CSL fanger i karbon -Speilhus, nyrer på panseret og gjeller på skjermene i karbon Å ha hele bilen i ren karbon tror jeg blir litt for mye. (Men jeg så bimmerworld selger karbon dører, så det hadde vært interessant å bytte ut tunge originale dører om det går an å få satt på plass et bur inni som dekker for sidekollisjon..) Har sett nok av de youtube rikfolket som ofte har en avsindig dyr og spesiell bil og med en direkte avskyelig vinyltrekk eller lakkjobb. Jeg vil nå prøve å etterstreve en slags helhet og at det skal være smakfullt. Så får jeg heller revurdere hele karbonkosmetikken og lakkeringsplanen når totalinntrykket kommer på plass og om det hele ser bra ut eller ikke. 🤷♂️ Endret September 21, 2018 av mr.Wreckless danskiii reagerte på dette 1
mr.Wreckless Skrevet Oktober 3, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2018 Ny runde, @magneten leverer som postmannen, hva venter her? Angel eyes såklart Installasjon får avvente til helgen, litt sånn puslespill for voksne menn med hår på brystet dette når det ikke er instrukser med 🤓 Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2
magneten Skrevet Oktober 3, 2018 Skrevet Oktober 3, 2018 Jeg brant instruksjonsboka for å finne ut hva du er laget av @mr.Wreckless mr.Wreckless reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Oktober 3, 2018 Skrevet Oktober 3, 2018 Jeg ville fått lagt på klar folie på skjermene så fort som mulig og eventuelt panser og fanger når det eventuelt kommer. Skikkelig kjedelig med en feit steinsprut eller 10 på Carbon mr.Wreckless reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Oktober 3, 2018 Skrevet Oktober 3, 2018 16 minutter siden, Ivrig86 skrev: Jeg ville fått lagt på klar folie på skjermene så fort som mulig og eventuelt panser og fanger når det eventuelt kommer. Skikkelig kjedelig med en feit steinsprut eller 10 på Carbon Leste i etterkant at di skulle lakkeres etterhvert hehe mr.Wreckless reagerte på dette 1
mr.Wreckless Skrevet Oktober 3, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2018 52 minutter siden, Ivrig86 skrev: Leste i etterkant at di skulle lakkeres etterhvert hehe Bra du lever opp til forumnavnet ditt 😛 Lakkering står for tur nå denne måneden om alt går etter planen. Ivrig86 reagerte på dette 1
mr.Wreckless Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2018 (endret) Ny dag nye muligheter. Nærmere inspeksjon viser hvorfor Made in China faktisk er billig. Undrer om ettbarnspolitikken har forplantet (høhø) seg videre til produksjonsbåndene? Hann går da virkelig ikke inn i hann...? Her er det helt klart og tydelig at det ikke var samme person som gjorde jobben.. Men Men, det fulgte jo med et flott klistremerke med Q.C. Ok, så da må jo alt være bra da?? Kanskje ikke så veldig spennende, men dro nå av den ene kontakten, fant fram loddebolten og loddet på noen fine hunn-kontakter som jeg tredde på og la på krympeslange. Resultatet er helt fantastisk, jeg har ikke svart belte i lodding, men det ble da vitterlig lys i haloene så da må vi skrive suksess Sug på den, herr Instruksjonsbok eller hva @magneten 😛 Montering gjenstår dog, men nå er man ihvertfall et skritt nærmere Endret Oktober 4, 2018 av mr.Wreckless magneten reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Oktober 4, 2018 Skrevet Oktober 4, 2018 Støtter ikke angel eyes på bil uten. Nevah evah som de sa på 90-tallet.
mr.Wreckless Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2018 Hver sin smak, men jeg synes til 150kr så har jeg ikke tapt stort. Jeg synes nå AE er kledelig macrorain, Ivrig86 og danskiii reagerte på dette 3
StigJ Skrevet Oktober 5, 2018 Skrevet Oktober 5, 2018 Synes E46 passer AE jeg. Men siden du var i gang med loddebolten ville jeg byttet ut de der kinapluggene. Tåler ingenting. De jeg hadde slo ut på fuktighet slik at ringene lyste svakere. Klippet bort pluggene og loddet sammen ledningene og isolerte skikkelig å var problemet løst. mr.Wreckless og Marius2002 reagerte på dette 2
mr.Wreckless Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2018 5 timer siden, StigJ skrev: Synes E46 passer AE jeg. Men siden du var i gang med loddebolten ville jeg byttet ut de der kinapluggene. Tåler ingenting. De jeg hadde slo ut på fuktighet slik at ringene lyste svakere. Klippet bort pluggene og loddet sammen ledningene og isolerte skikkelig å var problemet løst. Tja, godt tips. Nå har jeg ihvertfall gjort halve jobben og så lenge kabelen har god kontakt med hann-pinnen tror jeg det er greit. Om ikke så er det ikke verre enn at jeg napper ut kabelen av kontakten og lodder på nye hanner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå