Hlila Skrevet Oktober 3, 2018 Share Skrevet Oktober 3, 2018 (endret) Har nylig vært å invistert i en m550d 15mod så måtte hive meg på tråden. Setter stor pris på info, tips å slike ting da dette er min føste bimmer😊 Endret Oktober 4, 2018 av Hlila Flere bilder Chris A, Daniel., Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Første tips: Flere bilder! Nydelig bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Flere bilder, flere bilder! Og gratulerer med gromvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 (endret) Fin bil! De felgene så veldig tøffe ut 👌 Endret Oktober 4, 2018 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 13 minutter siden, Fahad skrev: Fin bil! De felgene så veldig trøtte ut 👌 Trøtte, Fahad? Haha, autocorrect passer ganske bra av og til. Tøffe felger ja, på en tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 16 minutter siden, Walkabout skrev: Trøtte, Fahad? Haha, autocorrect passer ganske bra av og til. Tøffe felger ja, på en tøff bil! Ops, rettet på det nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Gratulerer med Power 😊 Ikke ett dårlig valg når man skal velge BMW. Flere bilder og utstyrsliste er jo flott om du vil dele 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Flott bil! Var det denne som stod hos Grand auto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hlila Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 4 timer siden, Chris A skrev: Flott bil! Var det denne som stod hos Grand auto? Jepp d var d👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Flott F11 med rikholdig utstyrsliste. Jeg er normalt sett veldig OEM-tilhenger, men disse felgene satt virkelig som et skudd på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hlila Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Flott F11 med rikholdig utstyrsliste. Jeg er normalt sett veldig OEM-tilhenger, men disse felgene satt virkelig som et skudd på bilen! Syns bilen kledde dei godt. Har lurt på xdrivene ang forsjellig dekk dim framme og bak? Har d nåke bety? E bredden som er forskjell her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Rulleomkretsen har mye å bety. Det er derfor viktig å velge dimensjoner der omkretsen er lik, eller enda bedre, benytter stjernemerkede dekk om man velger forskjellig bredde foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hlila Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 2 minutter siden, awt skrev: Rulleomkretsen har mye å bety. Det er derfor viktig å velge dimensjoner der omkretsen er lik, eller enda bedre, benytter stjernemerkede dekk om man velger forskjellig bredde foran og bak. Takker for svar. Er kun bredden som er forskjellen. Er 21" framme og bak forran 245. 30. 21 og bak 295.30.21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Jeg håper for din del profilen også er forskjellig, ellers er det nok ikke mye igjen av fordelingskassen. Vil tro du har 25-profil bak, og da er forskjellen så godt som 0. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hlila Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 2 minutter siden, awt skrev: Jeg håper for din del profilen også er forskjellig, ellers er det nok ikke mye igjen av fordelingskassen. Vil tro du har 25-profil bak. Rettelse ja, stemmer 25 profil bake😊 awt og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå