Shattered Skrevet Desember 1, 2018 Share Skrevet Desember 1, 2018 Nice hadde en preface selv i samme blåfarge uten takrails for noen år siden. Var veldig pen å se på, selv om jeg måtte montere facelift-lykter Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 1, 2018 Share Skrevet Desember 1, 2018 Den ene er født før den andre ser jeg Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2018 57 minutes ago, Shattered said: Nice hadde en preface selv i samme blåfarge uten takrails for noen år siden. Var veldig pen å se på, selv om jeg måtte montere facelift-lykter Tusen Takk 👍👐😁😊 7 minutes ago, Otis said: Den ene er født før den andre ser jeg Ja 😁😁😁😅😅 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2018 Idag kommer en kar for å se på og vurdere skaden, forhåpentligvis også utbedre den kjipe bulken, og da blir det ordentlig fotoshoot med pappa iløpet av de nærmeste dagene, denne uken! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2018 Da er bilder tatt av karosseriverksted, og ventet på utarbeidet takst. Veldig spent, og forbannet! Må fikse på hele bilen her, også motor, men vil ha denne ivaretatt videre... ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2018 (endret) Bilder av nøklene våre fra søndag, fra annen etasje på mandag 04/12, og resten er tatt idag, onsdag: 😍😍😍 Endret Desember 6, 2018 av Turbo-HF Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2018 Handlet litt deler og bestilt idag, ble 6 coiler, 6 tennplugger og veivhusventilasjon, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 Endelig kommer snart kompis hjem, resten av delene, og da skal det skrus, pluss at jeg fyller år på fredag, og 12 dager til julaften idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Savner e39 selv om e61 er pen å se på Mine to, før E39 gikk på skroten Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 8 hours ago, Shattered said: Savner e39 selv om e61 er pen å se på Mine to, før E39 gikk på skroten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2018 Byttet venstre indre baklykt idag, været stopper ikke meg, gårsdagens bursdagsbarn! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2018 Share Skrevet Desember 15, 2018 Ja, gratulerer med dagen da?! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2018 30 minutes ago, Otis said: Ja, gratulerer med dagen da?! Takk, ble bra med nymontert lampe, produsert av og fra Valeo, original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 Hvite angeleyes parklyspærer montert, reparert ødelagt slange til (den lille) intensiv vindusspylervæskebeholderen, og skaffet verktøy til å rette bulken. Lader også batteriet, etter at bilen hadde lite strøm, som følge av skruingen og kulde. Greit å ikke gå helt flatt, og få start på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2018 Vasket av salt og fylt bensin. Skal rette bulken snart.. Tid i romjul 😍😍 Fant igjen den riktige dørlisten gjemt i bilen og monterte den idag: 🤗🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå