Evopower Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 Har Carly pro appen og medfølgende Carly OBD adapter med overgang til Micro usb. Har klart å kode litt på e39 og e46, men ikke rale om den får kontakt med e61 eller nyere bmwer. Se bilde for feilmelding. Har prøvd så å si alt på innstillinger; hastighet og påkoblingsinnstillinger. Finnes det nyere versjoner jeg ikke har fått med meg? Må man kjøpe BT kontakt? Merkelig at det fungerer på eldre og ikke nyere bmw. Har siste versjon og allting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 Min funker smertefritt på F10n'? Der kobler jeg bare den inn i OBD for så å parre med Bluetooth på tlf. Får du ikke parra via bluetooth på den du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 Er det denne her du har? Står på nettsiden at denne har blitt byttet ut med en slik: Denne skal passe alle bimmere fra 2001 og opp. Den hvite dingsen kommuniserer via BT,så mulig den med kabel ikke funker på nyere BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 Det har kommet en ny versjon av Carly appen. Altså ikke en oppdatering, men en ny app som erstatter den gamle. Kan jo sjekke du har den nye, men holder en knapp på at det er adapteren slik nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2019 Jeg har lastet ned den siste versjonen og har den blå usb kabelen du viser til der. Etter å ha lest litt ser det ut som at den siste versjonen krever at man må ha bt connector. Den koster selvfølgelig 800kr. Leser at flere er irriterte på at Carly endrer versjoner og gjør at man må kjøpe nye adaptere, leverer oppdateringer som gjør at man mister funksjoner man hadde tidligere (disse kan kjøpes for penger selvfølgelig) Magefølelsen min sier at den siste versjonen ikke er kompatibel med kabelen. Jeg har derfor bestilt siste versjon av BT kontakt får gi tilbakemelding på hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Derfor jeg aldri anbefaler noe sånt mobiltull, enten funker det delvis eller så funker det ikke i det hele tatt. Og det koster mye penger i forhold til hva du får tilbake av funksjon i forhold til pc med program som er gratis, og kabel som ikke koster mye. Drit i carly og gå for ISTA, INPA osv. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Januar 20, 2019 Share Skrevet Januar 20, 2019 På 11.1.2019 den 23.15, Evopower skrev: Jeg har lastet ned den siste versjonen og har den blå usb kabelen du viser til der. Etter å ha lest litt ser det ut som at den siste versjonen krever at man må ha bt connector. Den koster selvfølgelig 800kr. Leser at flere er irriterte på at Carly endrer versjoner og gjør at man må kjøpe nye adaptere, leverer oppdateringer som gjør at man mister funksjoner man hadde tidligere (disse kan kjøpes for penger selvfølgelig) Magefølelsen min sier at den siste versjonen ikke er kompatibel med kabelen. Jeg har derfor bestilt siste versjon av BT kontakt får gi tilbakemelding på hvordan det går. Hvis du hadde kjøpt første appen så fikk du den nye appen gratis innen en gitt periode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2019 For å oppsummere tråden så fikk jeg obd2 new version bluetooth adapter i posten Koblet denne til og alt fungerer utmerket med carly Den gamle kabelen er ikke brukandes ilag med carly lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Februar 6, 2019 Share Skrevet Februar 6, 2019 Slik jeg har forstått det så må du fortsatt bruke kabel på eldre biler. BT på nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå