Gå til innhold

Shattered's E53 SOLGT, hva nå??


Anbefalte innlegg

På 13.1.2022 den 18.42, E.C. skrev:

Synd med X5'en, du burde kanskje ha en X3 med M47 og manuell ;) 
Skal du kjøpe noe annet så er vel tipset mitt å kjøpe nyest mulig, gammel bil blir det alltid noe på uansett.

X3 tror jeg nok ikke det blir. Nå har jeg hatt bmw i 10 år, føler det er på tide å prøve noe annet før man dauer :P Har naturligvis kikka litt på de, fine biler om de er vedlikeholdt. Men hadde vært gøy å prøve noe annet nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Shattered skrev:

X3 tror jeg nok ikke det blir. Nå har jeg hatt bmw i 10 år, føler det er på tide å prøve noe annet før man dauer :P Har naturligvis kikka litt på de, fine biler om de er vedlikeholdt. Men hadde vært gøy å prøve noe annet nå :P

Støtter deg .😊

Aldri noe farlig å prøve noe annet .

Og du kjører endel og ,og tenker at gammel Bmw med stadig småpiss ja det blir fort kjedligelig og dyrt spesielt om man ikke skrur selv .

Finn en bil som du vet delepriser er ok evnt og er driftsikkert .

Jeg vet det er verdens kjedeligste bil og alt dette her ,men en Avensis feks ?

Ser de jeg kjenner som har disse ,pokker de går og går jo 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Støtter deg .😊

Aldri noe farlig å prøve noe annet .

Og du kjører endel og ,og tenker at gammel Bmw med stadig småpiss ja det blir fort kjedligelig og dyrt spesielt om man ikke skrur selv .

Finn en bil som du vet delepriser er ok evnt og er driftsikkert .

Jeg vet det er verdens kjedeligste bil og alt dette her ,men en Avensis feks ?

Ser de jeg kjenner som har disse ,pokker de går og går jo 😊😊

Hehe, joda. Men jeg bor i et snøhull og vil ha noe med 4x4. Ser Octavia tar seg bra fram. Og xc70 ser ut som kongebil, selv om det er noe av det samme som gammel BMW. Så er litt i tenkeboksen, har lagret en del forskjellige søk på finn nå.  😉 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo på generelt grunnlag, av den litt eldre sorten, ruster veldig lite. Men alle biler har jo hver sine problemer.

Fordelen med Volvo over Octavia er kanskje enklere tilgang på manualer for forskjellige DIY jobber.

Mens VAG har jo et enormt ettermarked på deler og enklere måte for å foreta diagnose, feks Rosstech VCDS.

Ang opplevd komfort så er nok Octavia bedre i interiøret, enn Volvo, da Volvo har mye plast knirk. Mens oppsett på understellet er mykere på Volvo. Volvo har nok også penere og mindre motorlyd.

Endret av Otis
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
2 minutter siden, Shattered skrev:

Prøver igjen, bilen ble ikke solgt pga useriøs kjøper. 

Det der er nesten like irriterende som selgere på Finn.no som aldri svarer.. Folk altså, de skulle blitt fratatt retten til å være på nett for ubestemt tid eller noe :P

Er det ikke nesten bedre å plukke den fra hverandre og selge deler en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Det der er nesten like irriterende som selgere på Finn.no som aldri svarer.. Folk altså, de skulle blitt fratatt retten til å være på nett for ubestemt tid eller noe :P

Er det ikke nesten bedre å plukke den fra hverandre og selge deler en stund?

Jeg har ikke verktøy eller kunnskap til å skru den i deler. Hadde jeg hatt begge, pågangsmot og interesse, derimot :P

Nei, var visst noen fra Hviterussland som hadde bydd sist. Så da ble den ikke solgt, naturligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Shattered skrev:

Jeg har ikke verktøy eller kunnskap til å skru den i deler. Hadde jeg hatt begge, pågangsmot og interesse, derimot :P

Trenger ikke så mye kunnskap (men litt forskjellig verktøy) for å demontere men for å sette sammen igjen derimot, det krever litt

 

1 minutt siden, Shattered skrev:

Nei, var visst noen fra Hviterussland som hadde bydd sist. Så da ble den ikke solgt, naturligvis. 

Var det useriøst som i at budgiver ikke ville gjennomføre, eller som i at de bød ved hjelp av proxy/VPN og ikke kunne det?

Uansett salg av bil er stort sett et festlig prosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Vet ikke jeg, fikk bard telefon fra auksjonen om at det var scam :P

Det er jo synd da, når du trodde du endelig var kvitt den :(

Men det gikk ikke an å selge til nest høyeste bud eller noe da? Om det var flere budgivere da, jeg har ikke sjekket om det var det, så mulig jeg feiler stort når jeg nevner det :P

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Shattered changed the title to Shattered's E53 SOLGT, hva nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...