Bayerische Motor Werke Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 Trenger litt hjelp. Kom ut en morgen og startet bilen pep feilmedingene i tur og dashen lyste opp som et juletre. Speedometer fungerer ikke tankmåler fungerer ikke Adaptiv servostyring fungerer ikke ASC fungerer ikke kan ikke slå på sports programmet adaptive støtdempere fungerer ikke ABS fungerer ikke Noen som har en ide om hva som er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 59 minutter siden, Bayerische Motor Werke skrev: Trenger litt hjelp. Kom ut en morgen og startet bilen pep feilmedingene i tur og dashen lyste opp som et juletre. Speedometer fungerer ikke tankmåler fungerer ikke Adaptiv servostyring fungerer ikke ASC fungerer ikke kan ikke slå på sports programmet adaptive støtdempere fungerer ikke ABS fungerer ikke Noen som har en ide om hva som er feil? Har du nok strøm på batteriet? For lav spenning kan gi mye feilmeldinger. Hvilespenning bør ligge over 12,5V fulladet batteri er ca 12,7V quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet Mars 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2019 2 minutter siden, Maxmek skrev: Har du nok strøm på batteriet? For lav spenning kan gi mye feilmeldinger. Hvilespenning bør ligge over 12,5V fulladet batteri er ca 12,7V Takk for svar. Ja, batteriet er nytt i år og har nok strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 9 minutter siden, Bayerische Motor Werke skrev: Takk for svar. Ja, batteriet er nytt i år og har nok strøm. Siden batteriet er nytt, antar jeg bilen ikke er ny. Det er likevel fristende å se på det elektriske, siden det er en myriade av ulike feil. Min E84 fikk mye slikt trøbbel ved montering av hengerfeste, vann kom da inn bak der hvor all elektronikken var. Verkstedet glemte å sette inn en foring, slik av vannet kom inn i bagasjerommet. Kan du ha tett drenering eller fått vann i elektronikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet Mars 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2019 7 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Siden batteriet er nytt, antar jeg bilen ikke er ny. Det er likevel fristende å se på det elektriske, siden det er en myriade av ulike feil. Min E84 fikk mye slikt trøbbel ved montering av hengerfeste, vann kom da inn bak der hvor all elektronikken var. Verkstedet glemte å sette inn en foring, slik av vannet kom inn i bagasjerommet. Kan du ha tett drenering eller fått vann i elektronikken? Nei, bilen er ikke ny. Den er fra 2011. Jeg kjøpte den i 2014. Det er ingen fukt i bilen så det kan ikke være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 Mulig bus feil? Men jeg vet ikke om de går på samme sløyfe. Evt ta diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet Mars 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2019 11 timer siden, Otis skrev: Mulig bus feil? Men jeg vet ikke om de går på samme sløyfe. Evt ta diagnose. Har tatt diagnose. legger ved bilder av feilkodene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 Det hadde vært flott med ISTA screenshot. Det der er svært tungvint for oss andre å se på. Da må det Googles på HEX kodene, og det tar tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet Mars 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2019 13 minutter siden, Otis skrev: Det hadde vært flott med ISTA screenshot. Det der er svært tungvint for oss andre å se på. Da må det Googles på HEX kodene, og det tar tid! Jeg har desverre ikke ISTA. Har du en link? hvis du har, kan du sende den på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 På 13.3.2019 den 11.31, Otis skrev: Det hadde vært flott med ISTA screenshot. Det der er svært tungvint for oss andre å se på. Da må det Googles på HEX kodene, og det tar tid! Har laget en PDF fil med feilkodene med tekst og ikke bare HEX. Uendelig takknemlig hvis noen har noe tips... FeilkoderF01.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 Dessverre så har jeg lite å komme med, men jeg syns den pdfen av feilkodene var slitsom å lese. BMW ista er helt suverent til å lese ut feilkoder med, og kan ikke sammenlignes med mye annet ræl som blir brukt. Hvis du har mulighet så hadde jeg oppsøkt en BMW forvandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 (endret) Kjenner til en F01 som fikk opp samme feilmeldingene, her var faktisk comfort access sensor på en av dørene som tullet, og var årsaken til det hele. Endret Mars 28, 2019 av Skare1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 Det var usannsynlig mye feilkoder! Jeg tenker at det bør sjekkes om hvilken BUS dette henger sammen på og undersøke komponenter på denne busen. Det ser ut til at hele busen er nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet September 5, 2019 Forfatter Share Skrevet September 5, 2019 Hvis noe lurer så var det en sikring som slo ut alt dette. MGunders, Reef89 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå