fxslin Skrevet Juni 30, 2019 Skrevet Juni 30, 2019 Nydelig! Bra noen tar ansvar å sørger for at vi har disse på veiene! ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2019 Forfatter Skrevet Juni 30, 2019 21 timer siden, BMWE39turbo skrev: Perfekt! Subber det eller er det greitt med klaring? Vurdert nye stusser/bakpotte? Med meg i bil og passasjer går det på håret, men kan ikke ha folk baki... nye stusser skal på
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2019 Forfatter Skrevet Juli 5, 2019 (endret) Gikk for en liten annen look nå, synes dette passet bedre la til et bilde av motorrom også. Endret Juli 5, 2019 av ZhilleN Marius2002, Daniel., lagunilla og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet Juli 6, 2019 Skrevet Juli 6, 2019 Jeg husker første gang jeg så en bil med sånn takspoiler ,var i 1997 på Bilsporttreff.Får aldri glemt hvor rått jeg synes det var. Så kom tiden da alle skulle bygge bil original uten noe . Gøy du går litt utenom det vanlige og montert dette ,for det passet veldig bra .😀
bimmerfun Skrevet Juli 6, 2019 Skrevet Juli 6, 2019 Helt enig! Ble nice! Pleier å gå mot strømmen selv, og gikk for oransje blinkers når alle gikk for hvit/sort for 10-15år siden. Nå er det nesten oransje blinkers på "alle", så å gå tilbake til hvit/sotet er kult
sveigis Skrevet Juli 6, 2019 Skrevet Juli 6, 2019 8 timer siden, bimmerfun skrev: Helt enig! Ble nice! Pleier å gå mot strømmen selv, og gikk for oransje blinkers når alle gikk for hvit/sort for 10-15år siden. Nå er det nesten oransje blinkers på "alle", så å gå tilbake til hvit/sotet er kult Og jeg er enig med deg 😀😀 Derfor har jeg sorte blinkere på min e34 da alle har NAF veihjelp blinkere på sine 😀
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2019 Forfatter Skrevet Juli 6, 2019 Fra treff idag Nupen1, BjornarHS, Daniel. og 6 andre reagerte på dette 9
Mathiseen Skrevet Juli 6, 2019 Skrevet Juli 6, 2019 Pene bilder må jeg si Like grom på ekte som på bilder denna ZhilleN reagerte på dette 1
bimmerfun Skrevet Juli 7, 2019 Skrevet Juli 7, 2019 Ser du har lagt den ut for salg - den må vel ryke fort for den prisen vel?
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Skrevet Juli 7, 2019 18 timer siden, Mathiseen skrev: Pene bilder må jeg si Like grom på ekte som på bilder denna Takk for utrolig fine bilder Mathiseen reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Skrevet Juli 7, 2019 6 timer siden, bimmerfun skrev: Ser du har lagt den ut for salg - den må vel ryke fort for den prisen vel? Fjerna fra finn, blir beholdt sveigis, Daniel., BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8
fxslin Skrevet Juli 8, 2019 Skrevet Juli 8, 2019 På 7.7.2019 den 18.26, ZhilleN skrev: Fjerna fra finn, blir beholdt Puuh, så denne på finn og tenkte "nei, hva skjer her"
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Skrevet Juli 9, 2019 Noen som vet om omfarging av stoff? Tenkte å bytte farge på noen framstoler jeg har kommet over, men kan ikke finne noe farging av dette, noen her som kan hjelpe meg?
RF91 Skrevet Juli 9, 2019 Skrevet Juli 9, 2019 Kan ikkje stort om farging av stoff, men eg kan sei at eg digga takspoileren og LTW-vinga 😁😁 Og forøvrig resten av bilen også 🙂 ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Juli 21, 2019 Forfatter Skrevet Juli 21, 2019 Bilder fra Kreme meet igår på Gardermoen liten update! Oppdaga kast i felgene mine så dem blir muligens bygd om for videre bruk på en E91 jeg vurderer eller F11’n, mulig jeg handler inn nye felger til e36’n Marius2002, sveigis, Mathiseen og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå