Gå til innhold

Slaven's E36 M3 tracktool - SOLGT


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
På 2.2.2020 den 12.49, Slavearbeider'n skrev:

Da var denne solgt til ny eier i Kristiansand. 

Mycket bra! Gratulerer, tenker det var godt å få den ut "verden din". Selvom det egentlig er en rå bil, men skjønner at du har nok å styre med :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fxslin skrev:

Mycket bra! Gratulerer, tenker det var godt å få den ut "verden din". Selvom det egentlig er en rå bil, men skjønner at du har nok å styre med :-D

Veldig deilig å få den bort selvom jeg var tapt store summer på den. Men det dyr lærdom og sånn vokser man på. Og siden den er solgt har jeg budsjett til å kjøre ganske mye på bane til sesongen, vinn vinn. Nå kan jeg fokusere på 328'n og få den klar til sesongen. Satser på at Porsche bremsene kommer til uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Satser på at Porsche bremsene kommer til uka. 

Oh, dette har jeg ikke fått med meg! Må lese mer bimmers.... vært mye annet på meg i det siste! Spennende, har ikke du ganske OK bremser på den bilen fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, fxslin skrev:

Oh, dette har jeg ikke fått med meg! Må lese mer bimmers.... vært mye annet på meg i det siste! Spennende, har ikke du ganske OK bremser på den bilen fra før?

Du må looke litt mer her inne da vet du. Tror det står CSL skiver på den og større klaver, men det rister og vibrerer ved nedbremsing og det orker jeg ikke lenger. Vil også ha noe som biter skikkelig på bane 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...