Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Har sagt det før og sier det igjen. Pælm sånn drit til skogs

Hjelper meg ikke nå 😂 Har i grunn ikke hatt problemer med de siden jeg kun strammer de med rundt 80nm, men når selve nøkkelen er på avveie så er man jo like langt 🤷‍♂️ De blir nok byttet ut med vanlig bolt ja.
---------------------------------------------
Siden jeg har et spesielt talent med å klare å starte nye sider på forum så får jeg poste bildet en gang til.....

011.thumb.png.b89727ed2b1025e9263961e16503d77b.png

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ordentlig smakfullt! :) 

Har du vurdert å montere lave takrails?

Takk 😊

Ja, og det står relativt høyt på ønskelisten. Men gjenstår å få tak i det, samt å få montert det. Må vel ned med taktrekk og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ja, ned med taktrekk, men det er jo fort gjort. :) 

Tok en kjapp titt på newtis og ser ut som det er en del plukk som må demonteres 🤔

Mon tro om det går an å få lirket det ned nok til å få inn en liten skralle 🤔 Ser jo ut til at selve railsene kun er festet med tre muttre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fort gjort å få knekk i pappen om man skal bende det ned, så ville anbefalt å slippe ned trekket istedet. I all hovedsak sitter trekket av stolpedekslene, håndtak og solskjerm, men dette er jo fort gjort å ta ned. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det er fort gjort å få knekk i pappen om man skal bende det ned, så ville anbefalt å slippe ned trekket istedet. I all hovedsak sitter trekket av stolpedekslene, håndtak og solskjerm, men dette er jo fort gjort å ta ned. :) 

Ja, godt mulig.

Ser ut som det er en del klemmer/klips rundt panorama taket i hvertfall :P

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-335d-tou/repair-manuals/51-body-equipment/51-13-trim-parts-covers-handle-strip/By3q3UZe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i ny nøkkel til låseboltene i dag, så da var det bare å få fingen ut og legge om til sommerhjul foran også 😅

Var egentlig litt overasket over hvor langt inne de satt foran, så jeg tror jeg får skaffe meg to spacere til. 10mm holder vel kanskje? 🤔 Bak har jeg de samme 12mm spacerene jeg brukte på vinterhjulene.

Men er i hvertfall fornøyd med utseende nå :) Penere enn Style 193 etter min mening.

5.thumb.png.1ab14297dd2443337592a9ca650d740b.png3.thumb.png.d330f8879eb544e2d282b2d31554780c.png4.thumb.png.6a465aa046bcfb0cc1f1bdabfb632c19.png1.thumb.png.3c2add585c1b9095f4f71868bd77d695.png2.thumb.png.57020e1c062287f4aa74602a5ce6329b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig enkelt og greit.👍

Det som slår meg faktisk er at disse og e6x tåler tidens tann svært godt .

Jeg tenker ikke på at disse plutselig ikke er nye lengre .😀

Denne bilen må jo gå sinnsykt godt mtp størrelse og hk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

De felgene sitter vanvittig bra :D Når jeg bruker mine har jeg 10mm foran. Det fungerer veldig og null subbing :) 

Jepp :D Regnet med 10-12mm var alt som måtte til ja :) Hvilken dekkdim har du foran?

1 time siden, sveigis skrev:

Nydelig enkelt og greit.👍

Det som slår meg faktisk er at disse og e6x tåler tidens tann svært godt .

Jeg tenker ikke på at disse plutselig ikke er nye lengre .😀

Denne bilen må jo gå sinnsykt godt mtp størrelse og hk .

Takk :)

Ja de holder seg godt, i hvertfall facelift E9x og E6x.

Den går godt ja :) Men til tross for å være en "liten" 3 serie så bikker den 1800kg med fører hehe.

20 minutter siden, papertiger skrev:

Spot on Daniel! Ja de er vel ET37 framme og ET39 bak (samme som 230), og de tåler godt noen spacere både foran og bak ja :)

Jepp, var jo forberedt på at de måtte spaces ut foran, men som nevnt så ble jeg litt overrasket over hvor langt inne de faktisk satt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...