ZGasi Skrevet Juli 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2019 Resultatet ble å bra at jeg bestemte meg for å ta de indre baklyktene også siden de blir laget av et dårlig materiale som oksiderer fort. Med 2K-klarlakk blir dem mer shiny og holder myyye lenger. Nå er det bare å vente på at alt tørker og tilbake på bilen paukri, Tony Soprano, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Juli 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2019 Satte på en liten leppespoiler og emblem bak mens jeg venter på at lakken skal tørke.. tida går sakte, klarer ikke vente med å se hvordan det blir på bilen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Juli 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2019 (endret) Da er jeg ferdig og er meget fornøyd. Lakkerte rillene på nyrene svarte mens jeg venta på at resten skulle tørke. Planen videre er å bytte endeledd, firehjulskontroll, lysjustering, sote baklykter, LED i skiltlys, Bluetooth, ta av sidespeil og lakkere det siden det flasser og justere bakaksel siden den sitter lavere på den ene sida, er luftunderstell bak. Bestilte egr-delete, men tror den ble borte med posten, enda ikke fått den. Endret Juli 19, 2019 av ZGasi fupsaker, Otis, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 19, 2019 Share Skrevet Juli 19, 2019 Ble veldig bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Juli 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2019 Sotet baklykter Walkabout og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet August 3, 2019 Forfatter Share Skrevet August 3, 2019 Nå begynner lista mi å nærme seg ferdig. Er ikke mye som mangler nå. Hellakkering og chip er jeg fortsatt usikker på, det får jeg eventuelt vente med. Men utførte i går egr-delete og i dag fikk jeg motorlampe og denne feilmeldingen om utslipp. Kan dette kodes bort eller noe slikt? Vil absolutt ikke ha feilmeldinger og motorlampe på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 3, 2019 Share Skrevet August 3, 2019 Dette kan ikke kodes bort, men gjøres av de som tuner motor. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 (endret) Bestilt time for dpf og egr off så motorlampe blir borte, og har også derfor bestilt dpf delete rør. Satt på LED skiltlys i stad og prøvde å koble opp aux/Bluetooth men funka ikke av en eller annen grunn. Vet ikke om det må kodes, men det får blir. Har kommet over en Bluetooth transmitter som fungerer utmerket bra, så holder meg bare til den. Nå er lista så og si ferdig. Noen som har forslag til hva mer som kan gjøres? Har forresten fortsatt ikke fikset parksensorene, så tips til hva det kan være mottas gjerne. Vanskelig å kjøre en så stor bil uten parksensorer 😂 Endret August 10, 2019 av ZGasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 Motorlampe borte og ingen feilmeldinger ved å kode egr og dpf off. Bestilt rør som erstatter dpf, forventer å få det i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå