Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2020 Forfatter Share Skrevet August 1, 2020 5 timer siden, fxslin skrev: Ivrig på postern i dag🤣 blir bra det der! Siden ville ikke laste videre, så jeg trøkka noen ganger som du ser🤣 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 3, 2020 Forfatter Share Skrevet August 3, 2020 (endret) Har fått coatet callipere, klaver og to tønner med Kamikaze Stance Rim Coat nå i kveld. Nå blir det en drøm å vaske bort bremsestøv og gummirester Endret August 3, 2020 av Slavearbeider'n Ampera, fxslin, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 4, 2020 Forfatter Share Skrevet August 4, 2020 Fått henta centerene fra Oslo Felgretting i ettermiddag. Lakkert i supersilver som de kalte det, som gir litt ekstra pop og effekt i sollys. Har våtslipt ett par rennemerker på den siste tønna nå i kveld. Meget fornøyd med resultatet på tønnene. Tjukt og godt lag med klarlakk som burde tåle endel bruk før det flasser av. Har snakket med Posten og de har kun mottatt en av to pakker. Lurer på hvor den siste er? Så dessverre @fxslin så rekker jeg ikke Vålerbanen nå til helgen. Må få sveist siste tønne også før alt er klart. Men jeg burde være klar til Bmw dagene i slutten av mnd. fupsaker, Mathiseen, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 4, 2020 Share Skrevet August 4, 2020 1 hour ago, Slavearbeider'n said: Så dessverre @fxslin så rekker jeg ikke Vålerbanen nå til helgen. Må få sveist siste tønne også før alt er klart. Men jeg burde være klar til Bmw dagene i slutten av mnd. Er så skuffet, skuffet.... Men felgene blir drittbra! Gleder meg til å se alt sammen bremser og felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 5, 2020 Forfatter Share Skrevet August 5, 2020 10 timer siden, fxslin skrev: Er så skuffet, skuffet.... Men felgene blir drittbra! Gleder meg til å se alt sammen bremser og felger! Er skuffet selv, du får skylde på Posten og meg. Har ikke kjørt bilen på snart tre uker, nå verker det etter å kjøre kompressor og fått litt godlyd i ørene. Begynner å bli passe lei elbil nå😅 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 6, 2020 Forfatter Share Skrevet August 6, 2020 Da var bremsene ferdig, fikk også brukt stålslangene som Porsche calliperne kom med. Satset på at de skulle passe. tennbrikket, fxslin, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 9, 2020 Forfatter Share Skrevet August 9, 2020 Mens vi venter, faktisk noen pops der også. IMG_2108.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 10, 2020 Forfatter Share Skrevet August 10, 2020 Etter mye om og men, og litt krangling med Tollen har jeg endelig fått forsendelsen med kantene gjennom tollen. Også måtte krangle litt med Felgteknikk for å få tak i tønna som har vært til sveising. De vil ha felgen komplett før den sveises, da ber jeg heller Oslo Felgretting fikse dette. Å ordne dette lokalt enn i Fredrikstad der tønna ligger nå er mye lettere. Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 10, 2020 Share Skrevet August 10, 2020 Bilen høyrdes overraskandes kvikk ut, må eg sei. Er igrunn ikkje overraska, men hadde forsåvidt ikkje tenkt so mykje på lyden av bilen heller 😄 I like! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 10, 2020 Forfatter Share Skrevet August 10, 2020 49 minutter siden, RF91 skrev: Bilen høyrdes overraskandes kvikk ut, må eg sei. Er igrunn ikkje overraska, men hadde forsåvidt ikkje tenkt so mykje på lyden av bilen heller 😄 I like! Ja, den klatrer rimelig fort på turtall med letta svinghjul. Lyden kommer selvfølgelig ikke godt nok frem på video. Når den går på sperra gjør det litt vondt i øra. Men bilen er faktisk ikke målt til mer en 88db på 4000 rpm. Hadde vært gøy å malt hva den klarer på sperra, vil tippe over 100db RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 Som vanlig veldig bra arbeid og jeg gleder meg til felg oppdatering 😀👍 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2020 Forfatter Share Skrevet August 12, 2020 Da var første felg skrudd sammen, prøvde å sandwich montere felgen men det blir for bredt med dekket på. Hadde jeg kjørt skikkelig strekk hadde det gått men Også smakfult fra baksiden sveigis, Lars89, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 fysja meg, slike felger vil du ikke ha på din bil. Kom til meg med dem, så kan vi bytte imot noe av det rasket jeg har liggende her ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2020 Forfatter Share Skrevet August 12, 2020 6 minutter siden, fxslin skrev: fysja meg, slike felger vil du ikke ha på din bil. Kom til meg med dem, så kan vi bytte imot noe av det rasket jeg har liggende her ;-D Jeg har fortsatt lyst til at du skal prøve de på gamla en gang fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 9 hours ago, Slavearbeider'n said: Jeg har fortsatt lyst til at du skal prøve de på gamla en gang Det hadde vært veldig kult, tror! De kler nok både gamla og veldig mange andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå