drturbo Skrevet Mai 9, 2020 Forfatter Skrevet Mai 9, 2020 På 8.5.2020 den 13.17, Bimmerlorris skrev: He he onkel GS 😂 Men det blir bra tenker jeg. Antar det er snakk om foringer og/eller stæææg 😅👍 Veldig enig med deg ang skjæring for å få i høytalere 👍 Så gode høytalere som passer og en grei basser blir fint 👍 Har det samme i min, men velger som regel å nyte lyden av M30’n heller enn musikk 😅👍 Sitter med ørene på stilker og benytter enhver anledning til å strekke den ut bare for lyden sin del her og. Men musikk må jeg ha.. Høyden ble helt akkurat passe. Bimmerlorris reagerte på dette 1
drturbo Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Skrevet Mai 10, 2020 Ikke helt optimalt for en med OCD på symmetri. Må ha en spacerplate for at det skal bli nok plass. Frem med tusj, mdf plate, drill og stikksag. Og en taggeboks med svartmaling helt til slutt.
drturbo Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Skrevet Mai 10, 2020 Ikke helt 100% foran, men vesentlig bedre lyd vil jeg anta. De gamle har uansett gjort nytta si til nå. Bimmerlorris reagerte på dette 1
drturbo Skrevet Mai 24, 2020 Forfatter Skrevet Mai 24, 2020 Liten oppdatering på lydfronten. Babysix låter så absolutt fint, men Dean Martin, Axl Rose, Miles Davis og Albert King sørges for ekstra god stemning, så alle fortjener å få være med på tur. Fant frem er fod gammel Pioneer med de funskjonene jeg trenger, handsfree og blåtann audio. Kostet på meg en bitteliten Kenwood forsterker som passer fint og kan gjemmes i den generøse midtkonsollen slik at den ikke syns så godt. Mikrofonen til handsfree sitter fast i et blendedeksel på temp/defroster panelet. Får tro det duger en stund. sveigis og Bimmerlorris reagerte på dette 2
drturbo Skrevet Mai 24, 2020 Forfatter Skrevet Mai 24, 2020 Gikk ikke heeeelt som planlagt, ene utgangen på spilleren er til subwoofer, ergo må spilleren dra bakhøytalere uten hjelp av Kenwood forsterker, men det går fint. Lyden ble helt grei, gjenstår litt fintuning.
drturbo Skrevet Mai 24, 2020 Forfatter Skrevet Mai 24, 2020 Bare litt posering på en søndagskveld. Evopower reagerte på dette 1
drturbo Skrevet Mai 25, 2020 Forfatter Skrevet Mai 25, 2020 Det kunne vært så innmari mye værre. Tørt, morkens og møkkete. Bare noen småflekker med rust. Brunox er min venn.
drturbo Skrevet Mai 25, 2020 Forfatter Skrevet Mai 25, 2020 Smått høy på aceton, ikke helt i mål. Greit å få vekk alt av limrester slik at ny pakning ligger helt rett på. Resten morgen. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mai 25, 2020 Skrevet Mai 25, 2020 Det der var jo som nytt 😀. Den pakningen må erstattes på min bil og . Fikk du skaffet den originalt den pakningen ?
drturbo Skrevet Mai 25, 2020 Forfatter Skrevet Mai 25, 2020 1 minutt siden, sveigis skrev: Det der var jo som nytt 😀. Den pakningen må erstattes på min bil og . Fikk du skaffet den originalt den pakningen ? Jepp, original ja. Grisedyr, men har jo ikke noe valg. sveigis reagerte på dette 1
drturbo Skrevet Mai 26, 2020 Forfatter Skrevet Mai 26, 2020 Let, og Du skal finne! Kaster aldri noe som er iorden, så en BOSE subwoofer som mangler satelitter blir ribbet for innmat, og kan dermed kobles opp til den lille Kenwood forsterkeren som uansett har to kanaler ledig, med subwoofer frekvenser. Ikke store saken, men hjelper sikkert litt. Bimmerlorris reagerte på dette 1
drturbo Skrevet Juni 3, 2020 Forfatter Skrevet Juni 3, 2020 Ikke fått gjort noe særlig på Bodil i det siste. Subwoofer ville ikke virker, så den tok jeg ut igjen. Men fikk montert ny sukkerspinnfri frontrute i går, den originale fikk 2 flotte steinsprang opp Sollihøgda, så det var like greit. Og da kan jeg benytte anledning til å skamløst poste er poseringsbilde. Bimmerlorris, hsd, A.Ertesvåg og 3 andre reagerte på dette 6
drturbo Skrevet Juni 12, 2020 Forfatter Skrevet Juni 12, 2020 (endret) Ikke den helt store oppdateringen, Bodil har fått skiftet alle slitedeler i forstillinga. All slark er borte, bilen er HELT grusom å kjøre. Kanskje ikke så rart, forstillinga er ikke justert, og snekka er ustrammet. Mens vi venter på bedre tider så har jeg limt fast pakningen til bagasjerommet, så nå er det tett. Fikk montert den sånn noenlunde greit. Endret Juni 12, 2020 av drturbo Skrivefeil
drturbo Skrevet Juni 13, 2020 Forfatter Skrevet Juni 13, 2020 Nesten så jeg mistenker at jeg er Bodil’s første, for her er det jomfruelig. Intakt plast og bare irr. Låsesylinder er en stor klyse irr og strøknet gammel låsolje. Spent på om syrebasert felgrens klarer å løsne opp «tumblere» som ikke vil bevege seg. Ikke lyst på å bytte til umatchende dørlåser. Bimmerlorris reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå