GĂ„ til innhold

Langhelg i Munchen 😁


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Skulebollen skrev:

Hoi! Fikk bursdagsgave av fruen, Bmw helg i Munchen 😬 er der noe annet spennende og fĂ„ med seg enn kun selve hovedmuseet?

Fabrikkomvisning anbefales. Du bÞr bestille pÄ forhÄnd. NÄr jeg var der fikk jeg omvisning pÄ tysk da engelsk var fullbooket.

Welt ligger jo rett ved museet. Mye stilig. Kan ogsÄ leie m-bil pÄ timebasis der.

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

BMW Classics som holder til i de gamle BMW fabrikklokalene ville jeg ha prĂžvd Ă„ kommet inn pĂ„. Litt usikker pĂ„ om de har Ă„pent for allmennheten, men skal vĂŠre mulig. Sjekk det ut. Ellers som nevnt museum, welt og planttour. God tur 👍😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Lars89 skrev:

Fabrikkomvisning anbefales. Du bÞr bestille pÄ forhÄnd. NÄr jeg var der fikk jeg omvisning pÄ tysk da engelsk var fullbooket.

Welt ligger jo rett ved museet. Mye stilig. Kan ogsÄ leie m-bil pÄ timebasis der.

 

Hva gĂ„r fabrikkomvisning ut pĂ„ đŸ€”? Ser man bare pĂ„ hvordan nye bmwer blir bygget, stĂ„l som blir brukt osv. 😅?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

41 minutter siden, NA skrev:

BMW Classics som holder til i de gamle BMW fabrikklokalene ville jeg ha prĂžvd Ă„ kommet inn pĂ„. Litt usikker pĂ„ om de har Ă„pent for allmennheten, men skal vĂŠre mulig. Sjekk det ut. Ellers som nevnt museum, welt og planttour. God tur 👍😀

Bmw classics er nok meget interessant! Planttour?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

BMW Classics (dette var hÞydepunktet for meg) og fabrikk tour er viktige elementer :-D Husk Ä bestille i god tid, var der selv i starten av Äret i Är. Og hadde veldig flaks at vi fikk sneket oss med pÄ bÄde fabrikken og Classics delen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, fxslin skrev:

BMW Classics (dette var hÞydepunktet for meg) og fabrikk tour er viktige elementer :-D Husk Ä bestille i god tid, var der selv i starten av Äret i Är. Og hadde veldig flaks at vi fikk sneket oss med pÄ bÄde fabrikken og Classics delen.

MÄ man ha guide pÄ begge deler? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, mr.Wreckless skrev:

GÄr det ikke an Ä fÄ leid seg en BMW M modell sÄ du kan teste toppfart pÄ autobahn eller dure ned til de tyske alpene og leke deg pÄ svingete veier?

Anbefaler deg og lese prosjekttrĂ„den min😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, fxslin skrev:

Ja, sÄ vidt jeg vet.  Man gÄr i grupper og mÄ fÞlge guiden. Ganske strengt pÄ hva du fÄr lov til Ä ta bilder av f.eks..

Sendte dem en mail sĂ„ satser pĂ„ og fĂ„ svar 😬

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg var innom BMW Welt for en mĂ„ned siden, mĂ„tte droppe museumet (liten tid - mye folk). Du bĂžr ogsĂ„ ta en tur innom BMW niederlassung MĂŒnchen; en helt grei BMW-butikk 😁

 

6FC5E6B5-FF49-4BA9-AA30-42EE0B397DA8.jpeg

DC3E0CA2-D017-4F48-81CC-D1B1AE82DC0B.jpeg

CEFACB6F-9F38-4440-B624-FF83F4B2F86B.jpeg

861E09F3-ECC6-4FB8-B80C-4C113BDFBBE0.jpeg

D3E82112-FAA8-4233-B1B7-94F03F939AD6.jpeg

F33D7669-FB7B-4E1A-A49C-649B99FE4695.jpeg

7B34BF30-5633-4841-B661-8E7F34939F88.jpeg

15AD2342-A733-4A77-B210-9766B25F57E7.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg anbefaler fabrikk tur, det var veldig gÞy og ikke minst interessant. Du fÄr bli med helt fra bilen er en diger rull av stÄl, til den ruller ferdig av samlebÄndet. Enkelte plasser kan du mer eller mindre gÄ fritt langs samlebÄndet, de hvordan ting bygges inn i bilen. Jeg anbefaler at du bukker god til i forveien, ogsÄ at du bukker engelsk tur. 

Neste gang vi er i MĂŒnchen skal jeg bukke tur pĂ„ fabrikken i Dingolfing, hvor 5 og 7 serie lages 👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Omvisning pĂ„ planttour var stengt grunnet langhelg. Men fikk sett Museum og Welt. Litt skuffet egentlig đŸ€” SĂ„g jo feks. Hverken e32 eller e34 pĂ„ museumet😳 

Blir dog bmw classic imorgen, sĂ„ gikk jeg likegreit all in og reserverte en f90 m5 i en time 😬 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...